Honkey_Chateau
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 05.01.2006
- Antall liker
- 0
Popular mechanics er ikke tunge nok her. Og OM det nå er så mange som faktisk har disse ideene, så må det etterhvert danne seg en del seriøse diskusjoner rundt dette? Og igjen må jeg minne om at jeg er nøytral til hva som virkelig skjedde, men du Propaganda er definitivt også temmelig bombastisk i holdningene her. Jeg er bare i tvil om det du kaller "bevis" er noe annet enn det som kan kalles "påstand" sett fra en annen vinkel. Det med at bygninger ikke kan rase sammen basert på den oppståtte situasjon, f.eks., det faller jo på sin egen urimelighet. 60 tonn parafin kan gjøre mye jævelskap!jeg har lagt ved titalls GRUNDIGE linker som tar den offisielle video og forklaring ved analyse.
har du sett f.eks cnn sine egne bilder fra den dagen? du kan gjerne bestille cnn sin egen dvd om den fortsatt er tilgjengelig.
ja, jeg har lest det meste av de latterlige DEBUNK greierne. f.eks POPULAR MECHANICS sin. ser bra ut for de som har liten innsikt, men alt faller for sin egen vekt vitenskapelig. når man også tar all den utrolige videon og vitnene som direkte motstrider all offentlig forklaring....
Paul Thompson som er litt video av her:
http://truthemergency.us/pages/VideoAudio.html har bare gjort sin analyse av hendelsene fra mainstream aviser og tv. han fant som mange flere hundre historier som motstridte all offentlig forklaring.
når man i tilegg ser på hendelsene i segselv, som er så usansynlig umulig at det ikke finnes ord og plusser på elendig skiftende offentlig forklaring, video, vitner, motiver, bushs oppførsel etc, kan det bare være en konklusjon....
dere får se de dokumentarene i linken question911, evt. lese david ray griffin sin bok "the new pearl harbour og 911 commision report: imissions and distortions og lage deres egne konklusjoner. jeg sverger at dere alle vil se det samme.
bevisene flommer over i de linkene jeg har lagt ved.
det er ikke uten grunn at flere millioner mennesker engasjerer seg så mye i dette. de fleste får bare ikke komme på tv. særlig ikke i usa!
Honkey!