Er spændt på at høre den nye CM9. Men af en eller anden grund går det frygteligt langsomt med at få dem klar i butikkerne her i Danmark.ulf skrev:"made in heaven" veit jeg nå ikke, men jeg bruker b&w hjemme hos meg, ikke helt feil det hel.
Har også seriøse planer om at skulle have prøvet de nye Mantra 60.mteinum skrev:System Audio låter bra med primare.
Kunne også være spændende at prøve. Problemet med ProAc i Danmark er at de kun kan høres i København hvilket er noget skidt når man bor 400 km væk uden bil.BanjoArrne skrev:Jeg ville kanskje prøvd den matchen What-hifi sier er kanon til denne forsterker/CD duoen.Grunnen er at slik jeg kjenner Primare er den litt av det behagelige/varme slaget som heller mot det mørke selv om de er både detaljerte og klare i sin gjengivelse,mens Proac Studio 140 skal være litt mer skarpskuret.Sammen danner de en god balanse.De liker seg i allefall mye bedre med litt stramme og nøytrale høyttalere en de som kanskje er noe slappe og varmtlydende fra før.Det var i alle fall min oppfatning da jeg hadde PRE30 og A31.2 .
Les selv her:
http://www.audioconnect.com/63.pdf
ProAc er aldri "skarpskuret" om jeg skjønte uttrykket riktig. De er heller ikke veldig stramme i bassen. Og ja, de har bra mye bass.BanjoArrne skrev:Jeg ville kanskje prøvd den matchen What-hifi sier er kanon til denne forsterker/CD duoen.Grunnen er at slik jeg kjenner Primare er den litt av det behagelige/varme slaget som heller mot det mørke selv om de er både detaljerte og klare i sin gjengivelse,mens Proac Studio 140 skal være litt mer skarpskuret.Sammen danner de en god balanse.De liker seg i allefall mye bedre med litt stramme og nøytrale høyttalere en de som kanskje er noe slappe og varmtlydende fra før.Det var i alle fall min oppfatning da jeg hadde PRE30 og A31.2 .
Les selv her:
http://www.audioconnect.com/63.pdf
Tak for super gode bud. De må kigges på ;-)sundkoien skrev:Hei!
BanjoArne har veldig rett! Primare låter litt tilbakelent.. What Hifi er meget pålitelige da det gjelder matching av komponenter i budsjett- og middelklasse.
Hvis jeg skulle ha prøvd høytt til disse, ville det blitt:
- Tannoy RS DC6T (flott høyttaler, litt skarp i lyden, perfekt for Primare. Alt annet Tannoy fungerer også)
- Neat Motive 2 eller 3. Knallmatch
- ProAc Studio 130, 140 eller 110. Min favoritt er absolutt 110 på 60cm stands
- ATC SCM 11. En annen knallmatch ;D
Lykke til!
M
Stander og sub kunne nemt være en mulighed. Men ikke lige Autograph Mini.nescafe skrev:Hvis du skal ha med sub også ville jeg anbefalt tannoy autograph mini Fantastisk åpen og god høyttaler, funker også uten sub. Ligger et par autograph mini på bruktbørsen her, hvis det er lov å nevne.