Spiller gjennom hele katalogen fra 2011 stereomiksen nå, og de lyder flott alle sammen på mitt anlegg. Etter at jeg fikk suber hører jeg ting i bassen jeg ikke hørte før. Spesielt synes jeg det er god lyd på "A hard days night".
|
lastet ned fra HD, og det låt jo fint!Og der satt den ja. 96/24. hele sulamitten. Kjøper denne samt 1 remixed LP men det tror jeg jeg kunne spart meg.
https://www.hdtracks.com/catalog/product/view/id/877921/
lastet ned fra HD, og det låt jo fint!Og der satt den ja. 96/24. hele sulamitten. Kjøper denne samt 1 remixed LP men det tror jeg jeg kunne spart meg.
er utgavene fra HD like bra når det gjelder Sgt. Pepper’s og The Beatles (White Album), og er det noe poeng å kjøpe super duper de luxe utgavene?
USB versjonen er svært bra og så langt jeg kan bedømme veldig "true to the original".Jeg har det grønne eplet med USB- pinne. Er det
noe mer å hente enn fra FLAC-filene på USB-pinnen?
er utgavene fra HD like bra når det gjelder Sgt. Pepper’s og The Beatles (White Album), og er det noe poeng å kjøpe super duper de luxe utgavene?
Paul til venstre, John i midten og George til høyre. I hvert fall på "The End".
Abbey Road, Revolver, Magical Mystery Tour mine top tre men det er meg.
Har en PCS 7088 UK-69 men uten Her Majesty credit på side 2. Har bestillt 50th Ann så får vi lytte etter.Det er en UK tidlig press YAX 749-2 3MT YAX 750-1 1TT. Tall kl 9 og bokstaver kl3. Snert i bassen til Paul og crispe cymbaler og skarptromme fra Ringo. Dette låter meget bra synes jeg![]()
I en preview av 2019 Abbey Road gjengir Fremer en uttalelse av Geoff Emeric (RIP)som satt ved lydspakene under innspillinga av albumet. Emeric hadde ikke mye positivt å si om lyden på 2009 re-masters grunnet kompresjonen som ble brukt i masteringa. ( En type kompresjon som ikke vises i DR-målinger)Fremer har som vanlig litt å mene....
Abbey Road 50th Anniversary Remix Full Review!
Det er ikke mulig å finne ut hva resten av beskrivelsen var men utropsprisen var €96.70.Very rare pressing only issued in very small quantities (label doesn´t actually state country of pressing but the "NCB" + the typefecet shows that ...
* Check website for latest pricing and availability. Images may be subject to copyright. Find out more
Sammenligner litt mer med hodetelefoner, og lyden på din vinyl er mye hardere enn den nye mixen. Den nye mixen har også mer dybde da stereoperspektivet er bedre. Og så er det litt peiskos på plata diEtter å ha hørt nærmere på 2019 versjonen - som er bra føler jeg likevel at 1969 vinylen min har noe som 2019 versjonen ikke besitter, agg, aggressivitet, smoothness, dynamikk..... Legg merke til bassens lekenhet, koringene, de skape anslagene på Tamene og kubjellen om dere får den med
Sangene kommer 2 ganger etter hverandre, den første versjonen er med ADC ZLM PU den andre med Shure M75 PU. Begge avspillingene er på 1974/72 spilleren.
Lydkvaliteten er 3 ganger bedre i virkeligheten men synes likevel det ikke høres verst ut. Vad tycks..?.....??
There is no other group before or since who has a fraction of the range of The Beatles, simply, just bother looking for one because there isn't one....