Det ble laget i alt 100 stk, og bare 18 ble solgt i Norge. Thomas fortalte at de hadde deler til ca 90 til, og at han som driver Oslo hi fi center hadde bedt om å få kjøpe de, men han var ikke så keen på det da han sa at Oslo hifisenter hadde hatt noen for salg som de hadde modifisert selv, til det ugjenkjennelige lydmessig. Jeg spurte han om de hadde tenkt å skru sammen resten, og han sa at det ikke var utenkelig. kanskje det beror på etterspørsel??? Men det låter jo veldig bra da. Beste ampen jeg har hatt faktisk. Når det gjelder nye produkter, så sier Thomas altid at det kommer. Alt er klart forsto jeg, men at de forhandlet med underleverandører om pris på komponenter. Han fortalte at V40 og vil bli avsluttet. Ikke fordi de ville, men fordi de som laget akryl frontene forlangte at de måtte bestille 7000 akrylfronter på en gang for å få bestilt. Og for et lite entusiast firma så kan nok slike avtaler være for tunge å finansiere. De forhandlet også om komponenter til de nye forsterkerene som kommer, men han virket optimistisk og han sa at de jobbet intenst med det.