Abrahamsen v.2.0 og Elkjøp

Sundance_Pete

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
659
Antall liker
1
Jeg er overbevist om at å selge gjennom Elkjøp er noe av det smarteste Abrahamsen har gjort. Her fylles en nisje i Norges mest kjente elektrokjede. Genialt!
 

zerum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.05.2005
Innlegg
403
Antall liker
185
Skal de føres av alle Elkjøp butikkene,eller er det kun utvalgte som får de.Var på en i dag og der var de ikke.(moa)
 

salvatore

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
326
Antall liker
15
Torget vurderinger
8
hadde en miniprat med en selger i butikken i dag. etter hva han forstod hadde produksjonen "såvidt" begynt. antagelser gikk på at de kommer til butikken i januar - men, abrahamsen var ikke den raskeste til å skru sammen sakene.

ettersom interconnect leveres bla monster til elkjøp mente han at psb kunne være en god match og planen er å få disse opp i butikken - da sammen med abrahamsen-utstyret.

noe eget lytterom er det i første rekke ikke snakk om.

dette kommer fra skøyen-avdelingen.

christian
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
meget pen påstand.

ettersom det  har seg slik at undertegnede jobber på elkjøp synes jeg det er fantastisk flott å lese om min fraværende kompetanse på områdedet på dette forumet.

hva vet du egentlig om de menneskene som har elkjøp som arbeidsgiver. og ja, selv du evt har dårlige erfaringer med en eller annen elkjøp-ansatt når du har diskutert hifi, hvordan kan du nær sagt påsta at alle andre som jobber der ikke har den nødvendige kunnskap eller tid til å selge seriøse produkter?

dette finner jeg underlig. selv om jeg har møtt en lite serviceinnstilt taxisjåfør betyr det vel ikke at alle taxisjåfører er lite serviceinnstilte?

kun en litt lengre kommentar fra meg angående fordommer. (og ja, du gjør sikkert en forbanna bra jobb selv)

christian
Forstår ikke helt denne reaksjonen din jeg. Tar du det personlig at noen ikke helt har troen på Elkjøp som forhandler av seriøse hifiprodukter? Mener du at din kompentanse og interesse for hifi er et generelt trekk ved de som arbeider i Elkjøp? Ikke akkurat mitt inntrykk heller for å si det sånn.
 

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Innlegg
2.024
Antall liker
94
Men eiegleden er vel knyttet til produktet, ikke butikken? Om du har kjøpt en Sonus Faber rett fra fabrikk og fulgt hele byggeprosessen med egne øyne, eller flesket til med noe ni-highhend i husprisklassen, så begynner kanskje slikt å bety noe. Men det er en annen sjanger enn en 10000 kr. forsterker? Om jeg nå skulle kjøpt en ny abrahamsen eller for den saks skyld en stilren flat-tv, er det gleden av å se det hele i stua som teller. ;D

Mvh
Sniff

Om ikke "lytteopplevelsen" så i alle fall eiendomsfølelsen etter kjøp.
 

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.300
Antall liker
21
Først må vel Abrahamsen vinne søksmålet som Electrocompaniet har anlagt pga for lik design med EC productene. se og døm selv.. Tau gutta kjøpte vel pga navn OG design..og føler seg nå undergravet...

Sleiven
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
274
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Det gikk jo ikke veldig bra for ca 10 år siden, da Elkjøp skulle ha Cyrus som sitt flaggskip-produkt, og egne demorom til deres elektronikk og høyttalere.. la oss håpe at kompetente personer innen Elkjøp-kjeden (de finnes jo overalt uansett bransje sikkert) vil få anledning til å styre akkurat denne skuta denne gangen.

Mvh Vidar P
 
Topp Bunn