Absolute LOW END

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • mekaniac

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.04.2007
    Innlegg
    803
    Antall liker
    1.579
    Sted
    Verdal
    government skrev:
    Hyggelig å høre at allt står bra til Milenko. Vi må få tatt den kaffekoppen når du kvikner til. Tvi-Tvi. Bilder skal bli, Scalars. Er jeg den eneste Trønderen som ikke har noe spesiellt forhold hverken til Rosenborg eller DDE ?
    Nei vi e nåkk to...

    Artig å sjå enda ein på værdalen me sains førr vinyl å rør, hi vørri artig å komme innom på ein hælse/lytte runde ein gång.

    Hilsen fersk verdaling/leksdaling.
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    Milenko skrev:
    Gleder meg til den kaffe koppen ja. Den acryl spilleren din er jo aldeles nydelig, virkelig et kunstverk og fantastisk håndverk.
    Henger meg på her. Flott håndverk! Det var også litt interessant med tanke på at jeg akkurat hadde vært å kuttet meg noen akrylplater til Lencoprosjektet. Får jeg lov å ta en tlf og få litt tips fra en fagmann? :)

    Ser også at det er noen kommentarer på at Akryl nødvendigvis ikke er det beste matrialet til en plint? Det tross at mange produsenter nettopp velger akryl både til plint og tallerken? Noen som vil utdype det?

    Atle
     

    government

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.10.2007
    Innlegg
    265
    Antall liker
    6
    Ang.akryl,så har jeg testet litt frem og tilbake med diverse armer og p.uer mellom disse skapelsene og har kommet til den konklusjonen at akryl er tammere,mere steril og på en måte kald i egenlyden,om dere forstår. Trefjølene låter på en måte varmere,rundere og mere organisk. Langt å foretrekke for min lydfilosofi.Nå skal sies at det spilles på rør hele veien inn i fulltoner i horn. Mange mener at dette kan bli for meget(av det gode) , men for meg stemmer det 100% og jeg føler ingen trang til forandring. Jeg er heller ikke overbevist om at Maywarearma er innertier på akrylspilleren.Den står vel like meget av estetiske grunner. Ei vakker arm,som spiller som den ser ut. Og så fikk jeg litt hakeslepp da jeg monterte En Grace f9 på ei renovert(nye knivlager)Lencoarm. Pr i dag min foretrukne kombinasjon. Mvh..........
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn