Høres ut som galskap å ikke slå til på den.25 lapper. Ble importert fra Japan i 2013, så den er med transformator. Jeg ser at de europeiske utgavene har gått for rundt 35k tidligere her på sentralen.
Det er bra med JVC,måtte bare tulle litt,,ekstra hyggelig når en er fornøyd,,,Det ser fint ut med VU metere,men det helt uvesentlig når en skal lytte,,,har en A 60 som kobles til, av og til for lytting, men står for det meste nedpakket,,men jeg må si at VU metrene bryr jeg meg lite om,,lar ørene bedømme lyden...Det som er kult og bra med `Akkufæis`er at det holder over tid,spiller godt,holdbart,fin byggekvalitet..Hyggelig eierglede.ja Klasse A strømsparing 8) men dårlig med tv bilde her men kanalseparasjon er det nok av hehe, men skjønner jo det at det blir litt feil å blande Jvc inn i denne tråden Sorry Kondis bare alt for få som har fått oppleve jvc sin topp divisjon
Hei
Jeg har lest i denne tråden og litt ellers på nettet og vurderer og kjøpe meg en E-470.
Jeg har idag en Naim Superuniti som jeg er veldig fornøyd med, og høyttalerene jeg bruker er Audieovector Si3 Avantgarde Arrete.
Drømmer om noe nytt på forsterker siden og da vurderer jeg denne forsterkeren
Jeg er på jakt etter en forsterker som er litt varm i lyden og spiller bra på lavt volum ( bor i en 4 mannsbolig ).
Hva jeg liker å høre på: Jazz, blues, kvinnevokaler, akustiks musikk og helt vanlig popmusikk . ikke noe hardrock, veldig lite klassisk.
Stuen er 23 kvm og som sagt så kan jeg ikke spille høyt.
Har tenkt å kjøpe med både Dac-40, og AD-30 kortet, da jeg har planer om å kjøpe en platespiller etterhvert.
Noen som har erfaring med dette Phonokortet ?
Idag så står min forsterker inne i benken, men en ny E-470 vil bli satt oppe på benken
Ønsker litt tilbakemelding fra dere som eier Accuphase forsterkere, om råd/tips
Ha en fortsatt fin dag
mvh
Tom
Har ikke prøvd 470, heller ikke hørt høyttalerne dine, men tror det skal funke veldig bra.Hei
Jeg har lest i denne tråden og litt ellers på nettet og vurderer og kjøpe meg en E-470.
Jeg har idag en Naim Superuniti som jeg er veldig fornøyd med, og høyttalerene jeg bruker er Audieovector Si3 Avantgarde Arrete.
Drømmer om noe nytt på forsterker siden og da vurderer jeg denne forsterkeren
Jeg er på jakt etter en forsterker som er litt varm i lyden og spiller bra på lavt volum ( bor i en 4 mannsbolig ).
Hva jeg liker å høre på: Jazz, blues, kvinnevokaler, akustiks musikk og helt vanlig popmusikk . ikke noe hardrock, veldig lite klassisk.
Stuen er 23 kvm og som sagt så kan jeg ikke spille høyt.
Har tenkt å kjøpe med både Dac-40, og AD-30 kortet, da jeg har planer om å kjøpe en platespiller etterhvert.
Noen som har erfaring med dette Phonokortet ?
legger ved et bilde av min lille lyttekrok
Vis vedlegget 324255
Idag så står min forsterker inne i benken, men en ny E-470 vil bli satt oppe på benken
Ønsker litt tilbakemelding fra dere som eier Accuphase forsterkere, om råd/tips
Ha en fortsatt fin dag
mvh
Tom
Hadde prøvd, og brukt det jeg likte best.Jeg må bare spørre. Har pr nå:
Rotel RDD-1580 DAC som har hot pin2
Accuphase preamp har hot pin3
McIntosh har hotpin2.
Hva skal "phase" knappen på accuphase stå på nå ? Jeg tenker sånn: Feil fase inn, og feil fase ut = riktig... Så Phase knapp av? .
Jeg må bare spørre. Har pr nå:
Rotel RDD-1580 DAC som har hot pin2
Accuphase preamp har hot pin3
McIntosh har hotpin2.
Hva skal "phase" knappen på accuphase stå på nå ? Jeg tenker sånn: Feil fase inn, og feil fase ut = riktig... Så Phase knapp av? .
Den er allerede borte . Forsvant idag den gitt .Du er galen! Blir det salg av 470 da?