Se der du, da nåede den frem tl helgen
Se der du, da nåede den frem tl helgen
Rett og slett lekkertHelt grei avslutning på en fredag. Blir dessverre lite tid foran anlegget da jobben tsar endel tid for tiden.
Vis vedlegget 507046
Nydelig
Min Accupiss!Accupiss!
Grattis, klasse A fra Accuphase kan ikke gå galt..!
Takk,det gjorde heller ikke detGrattis, klasse A fra Accuphase kan ikke gå galt..!![]()
Spesiell følelse, omtrent som å kjøpe kliss ny bil liksom. Bare viktigereMin Accupiss!Accupiss!
Første gang jeg har fått en forsterker rett i fra fabriken
O
Mye viktigere,sluketSpesiell følelse, omtrent som å kjøpe kliss ny bil liksom. Bare viktigereMin Accupiss!Accupiss!
O![]()
Velger å tro du viser til el-bil, med high-end ladekabelSpesiell følelse, omtrent som å kjøpe kliss ny bil liksom. Bare viktigereMin Accupiss!Accupiss!
O![]()
Du kom meg i forkjøpet...Overpriset ræl...![]()
Han har ikke taget sig tid til at læse manualen ordenligt, da han ikke fandt ut av hvordan Mute funktion aktiveres på forsterkeren og fjernbetjeningen.
Nope, men det er også spørs om ikke det jeg allerede har stående, rekkerHan skriver at en ny model er på vej snart, nogen som ved noget ?
Trur de holder en meget høy standard i mange år ennå Hi-rex..!Nope, men det er også spørs om ikke det jeg allerede har stående, rekkerHan skriver at en ny model er på vej snart, nogen som ved noget ?
![]()
Blir spennende å følge med..!E-480 er like rundt hjørnet og havner på Ca 88K.
O
ha, ha, du forvente lidt endnu, ny Bil har første priotet, ifølge barne barn, hun siger at bestefar bil er gammel, og bestemor bil er meget finere.Nå blir det snart mye billig E-470 å få kjøpt...
Har ikke både E-470 og E-650 dette allerede?Tipper e480 får balanced aava.![]()
Av de integrerte er det kun E-650 som pr.dags dato har dette..!Har ikke både E-470 og E-650 dette allerede?Tipper e480 får balanced aava.![]()