Tenkte akkurat det samme da jeg så det inneklemt i racket,bra vi passer på hverandre heheIkke nå som det smakfulle CEC oppsettet nettopp er på plass Evo?
Kjenner forøvrig jeg blir litt bekymret for luftingen til A-45. Blir ikke dette i overkant varmt?
Det går fint,det er masse luft rundt den,og over men det synns ikke pga kanten på racketTenkte akkurat det samme da jeg så det inneklemt i racket,bra vi passer på hverandre heheIkke nå som det smakfulle CEC oppsettet nettopp er på plass Evo?
Kjenner forøvrig jeg blir litt bekymret for luftingen til A-45. Blir ikke dette i overkant varmt?
Helt enig,det må da være grenserIkke nå som det smakfulle CEC oppsettet nettopp er på plass Evo?
Ja ser at de har steget i pris, trur ikke at P-4500 har kommet her til Norge ennå, hadde P-4200 men fikk ikke testet den oppimot klasse A trinnene til Accuphase så det kan jeg ikke svare på, men Accuphase klasse A trinn gjør sjeldent noe galt utifra de tester som jeg har lest..!Og plutselig gikk prisen opp 10 000 på A-36 og de andre drømmene hos Accuphase... 62500-58000-68000
Noen som har sammenlignet klasse A variantene A36/47/75 mot P-4500?
Analog utgang fra CD spiller skal kobles til en av linjeinngangene. Såfremt den analoge utgangen fungerer på CD spilleren får du lyd ved å skru på inngangsvelgeren. Bruker selv DAC 40 kort analog inngang fra ekstern DAC side ved side og det fungerer utmerket.Hallo gutta
Jeg har såvidt begynt å bruke E 360 i anlegget mitt, med CD koblet via optisk kabel. På grunn av en litt metallisk lyd/klang, som muligens kan skyldes kabel, skal skaffe en bedre, ønsket jeg å prøve de analoge inngangene. Merkelig nok kom det ikke signal fra noen av disse inngangene. Hva kan dette komme av? Er det en skjult bryter jeg ikke har fått med meg? Må jeg fjerne det digitale option-kortet (dac 50) først? Eller? Gode råd mottas med takk.
Mvh. Ole G
Hva??? Byttet ut Verdens beste MI oppsett med Accuphase,nå står ikke verden til påske!Hei da blir jeg vist Accuphase venn i morgen med en E-370
Har MI settet jegHva??? Byttet ut Verdens beste MI oppsett med Accuphase,nå står ikke verden til påske!Hei da blir jeg vist Accuphase venn i morgen med en E-370
O
Humor da?Har MI settet jegHva??? Byttet ut Verdens beste MI oppsett med Accuphase,nå står ikke verden til påske!Hei da blir jeg vist Accuphase venn i morgen med en E-370
O
Det ogsåHumor da?Har MI settet jegHva??? Byttet ut Verdens beste MI oppsett med Accuphase,nå står ikke verden til påske!Hei da blir jeg vist Accuphase venn i morgen med en E-370
O
O
Åkkesom,gratulerer med en flott forsterkerDet også
TakkerSer meget bra ut..!
Noen her som vet om man kan streame fra MacBook Air USB/Tidal til Accuphase DP430 USB input? De driverne jeg finner er kun for Windows.Test av nye Accuphase DP-430 gjort av tyske Stereo.de, og oversatt til engelsk..!
http://pia-hifi.de/wp-content/uploads/stereo_11-2017_DP-430.pdf
http://www.accuphase.com/review_pdf/Stereo_DP-430_11-2017_e.pdf
Godt over det meste av andre merker uansettVis vedlegget 521377 Vis vedlegget 521378
Dette er vel lavt på rangstigen til Accuphase men veldig fornøyd her