T
tce-teams
Gjest
Var ikke ment opp for krangling fra min sin side dette roysen , ble bare litt nyskjerrig rundt disse kablene og nitrogen som avkjøling. Skal lete litt rundt på nettet om disse kablene , vist jeg er heldig kansje jeg kommer over ein youtube film om dette eller noe. Må jo ligge enormt mye jobb bak disse kablene + kan jo ikke skjønne at disse kablene går til hvilken som helst komponenter eller høyttalere.Kablene ble aldri et salgbart produkt. De ble bare laget i prototype form av en DIY kar som tenkte å starte produksjon av de. De har vært demonstrert på messer. Det kan søkes på Internet så kommer det opp bilder.
For å være nøyaktig så vet ikke jeg så mye mer om kablene enn jeg har skrevet, men det er det også svært få andre som gjør om man ikke kjenner konstruktøren. Derfor synes jeg enkelte ikke helt hadde kontrollen på det de kritiserte her.
Det samme gjelder kablene i trådens tittel. Det eneste vi vet om de er prisen. Litt prematurt å kritisere deres virkemåte da? Før man vet hvordan en utfordring er tenkt løst og da har kunnskap som kan bevise at løsningen ikke vil fungere som tiltenkt blir det i hvert fall for meg for sterk kost å avskrive noe.
Jeg ønsker forøvrig ikke å krangle om dette, så jeg legger inn årene i denne diskusjonen.
Mvh
Roysen