Mine inntrykk er basert på mine egne preferanser og min måte å like musikk formidlet. 5 tårns DDDAC (LMC-bygget) er etter mine preferanser en fantastisk DAC, også brukervennlighet tatt i betraktning. DDDAC'en brukes i kombinasjon med MAC / iPhone. Mange hevder DDDAC blir enda bedre i kombinasjon med Vista, om så er tilfelle er dette til stor fordel for de som bruker Vista.
AD Labs vs DDDAC er mine inntrykk i kombinasjon med system-match. Selv om jeg personlig synes DDDAC kommer best ut i mitt system betyr ikke dette at AD Labs er en dårligere DAC, dette handler mye om smak og behag. AD Labs for meg er en veldig god DAC som kan med margin konkurrere med langt dyrere komponenter. Når AD Labs blir beskrevet som mer "Skoleflink", prøver jeg å beskrive noe av det jeg hører oftere og oftere på moderne utstyr, oppløsning og mikrodetaljer er satt i høysete. Det er imponerende og lytte til alle detaljer på filene, men selv setter jeg større pris på andre parametre. Når det er sagt er ikke AD Labs i nærhetet av det å være "Skoleflink" i forhold til mye annet. AD Labs vs DDDAC er for meg en smakssak, kanskje med noe modifisering, kan man oppnå begge deler med AD Labs, noe jeg personlig ville sette stor pris på.
Tott