Kanskje, og kanskje ikke...atonal skrev:Vil ikke problemet hindres med et bra antivirusprogram?
Vært utrolig stille på'n før han skulle flytte og i ettertid :-\Rudi skrev:Har sendt en mail til UNO, men jeg har ikke hørt et pip fra ham på et halvt års tid hvor han lovte gull og grønne skoger med oppdateringer etc tec, så jeg er ikke altfor positiv til om det skjer noe eller ikke
Du har sannsynligvis rett i det. Jeg var innom AA rett før jeg så advarselen, og som ihuga Operabruker merket jeg ingenting til problemet. Opera sies å være raskere og sikrere, men en datakompis bruker kun IE, for som han sier: husk at 95% av nettsidene er tilrettelagt for Explorer'n.el_mariachi skrev:Eller rett og slett benytte en annen webleser en internett Exploder.
Da går alt så meget bedre.
Ikke noe problemer med hverken IE eller FF her hos meg.Rudi skrev:Noen med pc som har vært inne og sjekket om Trojaneren fremdeles regjerer ?
Da burde vel kanskje UNO ta seg en tur innom.Storebror skrev:Tror egentlig dette er en konspirasjon for å legge ned nettstedet AA, uten besøkende går det skit med UNO......
Hva er det egentlig som gjør denne trojaneren som er løs så viktig forresten?
R
JodaStorebror skrev:Bare spøker jeg, JanR.
Men hete HFS er kanskje ikke i humør for spøk, med den "bistingen" som foregår nå....
29 kr på første forsøk...her må det trenes.JanR skrev:
Ligger en post under "off topic" ang kronespillet (bla)hugin skrev:29 kr på første forsøk...her må det trenes.JanR skrev:
Bare å la være det.Eivind E skrev:Jeg ser ikke poenget med å bruke det forumet i det hele tatt.
Nå må du snart begynne og bruke truten til noe fornuftigEivind E skrev:AA er jo styrt av folk som kaller å flytte komponenter fra en ferdig bygget forsterker til et nytt chassis for DIY og utvikling, men i bunn og grunn ikke klarer noen ting og bruker kabelsko fra biltema i stedet for å lodde.
"Wow, jeg klarer å flytte printkortene fra min Music Angel over i et nytt chassis. Jeg er DIY bygger!"
Jeg ser ikke poenget med å bruke det forumet i det hele tatt.
Det er kanskje 5-6 brukere der som poster noe, og de kjenner hverandre fra før av.
Det er rett og slett et seksmannsforum.