Bil, båt og motorsykkel Advarsel: Voksne leker

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.028
    Antall liker
    9.308

    Tomme oljefat, karbid, vann, en fakkel og endel alkohol.
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.446
    Antall liker
    2.630
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    B5C9B870-9591-4CD5-B7AE-367CB54FAE62.jpeg
    Prøver meg på ny hobbytråd.. den forrige spora kraftig av og ble alt for filosofisk for min smak...
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.446
    Antall liker
    2.630
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Plasserte tråden under "Bil, båt og motorsykkel" da det ikke er en dedikert "hobby" emne...

    Kort oppsummert.

    Sist sommer passerte jeg 40. Fra før har jeg både foto, video, snekkering, mekking og hifi som hobbyer. Men har nylig innsett følgende.. HiFI hobbyen er mer eller mindre "parkert". Med det mener jeg at jeg ikke kommer til å bruke mer penger på det. Jeg er i mål. Ego, hobbykontoen kan routes til andre ting, og der har min nye hobby RC biler kanskje tatt av litt.

    I sommer (dagen etter jeg fylte 40), ble en "roller" av den bilen jeg hadde mest lyst på lagt ut på finn. Jeg slo til og har brukt 4-ish måneder og bygge den opp til komplett bil. Vintern i år har vært litt utfordrende, med skikkelig lave temperaturer, noe som gjør det risikabelt å drive med "bashing" så det heter... Mye plastdeler som blir spøtt som kjeks i kulden. Noe jeg fikk erfare sist mandag. Det ble ny bestilling av reservedeler.

    og for å gjøre "vondt værre"... så ble det for noen uker siden lagt ut enda en slik bil til en bra pris, bare komplett (ready to run)... Hadde satt av noen kr til en "asfaltbil", men med litt betenktningstid, bestemte jeg med for å kjøpe denne også, så kan eldstegutten min være med ut å kjøre. Denne har ikke fult så kraftig drivlinje, så den er perfekt for han. Mer kontrollerbar og brukervennlig.. noe min ikke er så veldig god på :p (pga motor oppsettet minner den mer om en litt lite dressert valp... )

    Uansett.... RC er veldig givende syns jeg... en litt sær hobb, dette også, men kjempe morsomt. Ikke billg, men morsomt :)

    skal følge opp med litt bilder fra de siste mnd'ene...
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.446
    Antall liker
    2.630
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    IMG_5322.jpeg
    (lagde grafikk/bilde i starten på målet... Har egen instagram konto som beskriver progresjon/jobben... @project_cybermaxx)

    IMG_5349.jpeg
    (Min motor VS sønnens Traxxas Teton)

    IMG_5706.jpeg
    (beltedrift)

    IMG_6300.jpeg
    (mekking)

    IMG_5615.jpeg
    (Hadde i starten montert på LedBar på 3000lm hehehe)

    IMG_6368.jpeg
    :)

    IMG_4982.jpeg
    :) :)

    IMG_6086.jpeg
    (servervifter @ 18.000rpm)

    IMG_6616.jpeg
    (bonus/kamera-bil og "min" bil)​
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn