Standard anbefaling av subber av Oslo HiFi center er 2 stk Audio Physic Rhea ii
moro å høre! man bør ta vare på norsk hifi historie jaHei Andeash!
En kompis av meg har en Adyton som ligner på den til venstre nede i skapet ditt, tror den har noen år på nakken ja!
Spiller fint synes jeg, spesielt med tanke på at han ga 5k for den for ca. 10-15 år siden.
Jeg personlig synes det er gøy at du samler på gamle klenodier, mye god norsk historie her.
Mvh.
SAL
utdyp gjerne hva du hørte!Sammenlignet en Harbeth 30.1 med mine Imagic 2.0. Hørte så mye godt om dem. Jeg sitter og ler enda!
Prismessig feil grunnlag, men allikevel!
utdyp gjerne hva du hørte!Sammenlignet en Harbeth 30.1 med mine Imagic 2.0. Hørte så mye godt om dem. Jeg sitter og ler enda!
Jeg har Aerial 20T høyttalere (nominelt 4 ohm), og de trenger ganske mye effekt. Før Adyton hadde jeg Mark Levinson 436 monoblokker, og selv om Adyton gruser disse, så savnet jeg noe trøkk i kraftige musikalske utladninger.Jøss! Det må da være heilt utømmelig!? Skulle ikke gå tom for krefter der vanligvis. Kva er dei kopla opp mot?
Her i huset er det nok krefter, men lirer på om ein ti år nyere 2.0s kan ha andre kvaliteter i tillegg til meir kraft. Vil tru det egentleg!
Laidback "tickie" mikkemus lyd.
Er det noen som har hørt, og kan beskrive lydmessige forskjeller på cordis 1.8 vs. Cordis 2.0s?
Har fått opplyst at Opera 2 og Clarus ikke blir lansert.
Hei M1Hei, er det mulig å brokoble 1.8 og hvordan gjøres det?
Mvh
M1
Synd at Opera 2 ikke blir noe av. Hørte den på ohfc for et par år siden og tenkte at det er et bra alternativ til den opprinnelige operaen, men med mye mer krefter.
Da blir det å fortsette å vente på at tre ting inntreffer samtidig:
1. Adyton Opera til salgs.
2. Penger på konto.
3. Er førstemann på den.
Pungt 1 er ganske sjeldent, 2 er kanskje et par dager i måneden, og 3 har jeg så langt til gode å opplevelangt fram enda.
Mvh Knut
Takker for kjapt svar hifipuristen og OlaRRent praktisk gjøres dette ved hjelp av brokoblingsledd på signalkablene. Du trenger ikke gjøre noe med selve forsterkeren. Jeg kjører en slik løsning og synes det funker veldig bra.
Da jeg satte det opp, var jeg i tvil om jeg skulle bi-ampe eller brokoble, så jeg forsøkte begge deler. Av en eller annen grunn låt bi-amping veldig "rart". Det er litt for lenge siden til at jeg kan karakterisere lyden, men valg av alternativ ble enkelt!![]()