Jaggu! Det kom jeg slett ikke på, en slik har jeg jo allerede. Skyller på ammetåka, tusen takk skal du ha!AirPort express har dette ������
Og Dac'en i den er etter sigende ikke så værst heller!
Jeg har tre forskjellige Airport Express og jeg synes ikke DAC-en i noen av dem er noe særlig. En gammel (og billig) Beresford DAC ga dem alle et lite løft.Og Dac'en i den er etter sigende ikke så værst heller!
Har du lest testen hans? Han går rimelig grundig til verks. Jeg vet at han har et rykte i fotomiljøet, men det bør ikke avfeie arbeidet han har lagt ned i å undersøke Apples lille enhet.Hvis Ken Rockwell anmelder hi-fi som han anmelder fotoutstyr, bør det han sier tas med en pose salt.
Har du lest testen hans? Han går rimelig grundig til verks. Jeg vet at han har et rykte i fotomiljøet, men det bør ikke avfeie arbeidet han har lagt ned i å undersøke Apples lille enhet.Hvis Ken Rockwell anmelder hi-fi som han anmelder fotoutstyr, bør det han sier tas med en pose salt.
Mange tester går på ren lytting, som selvfølgelig er den siste og eneste testen som faktisk betyr noe, men som er enormt subjektiv. Det er så mye rart folk mener de hører forskjell på at det er en dårlig målestokk. Rockwell analyserer parametre som vil innvirke på det endelige resultatet og som er objektive. Det er nyttig uansett hans meninger rundt foto.