noruego skrev:
johnnygrandis skrev:
Skjønner ikke restarte AEen, den har jo ingen power knapp, mener du resette den? kutter den tilkoplingen til nettverket slik at du må konfigurere den på nytt...?
Du har fått med deg at det finnes ett valg mellom lyd datamaskin og lyd AE nede til høyre i Tunes?
Vel, etter at jeg har spillt en stund, eller restartet laptopen, så er det ingen lyd i anlegget selv om AEen lyser grønt, og AE er oppført som høyttalere nede til høyre i iTunies. Verken AirPort Utility eller Remote på iPhonen finner AE før jeg drar ut og setter AE inn i støpselet igjen; da er alt oppe og rusler igjen, men bare for en time eller så...
Du har selvfølgelig alle oppdateringer på AEen og Tunes.
Usikker på hvor problemet ligger men i de tilfeller jeg har hatt problemer med AEen (oppgradering av OS`et) har en hard reset løst det meste.Bruker en binders i det lille hullet øverst på AE`en, holder den inne mens kontakten står i til det begynner blinke raskt 15sek> tar ut AEèn mens du holder inne bindersen venter noen sekunder med kontakten ute> setter den inn i kontakten (med bindersen fremdels i) venter til det begynner blinke raskt> søker etter den med Airport verktøy konfigurer den på nytt.
Ser du skriver at den er lånt? ,-Ville kjørt en hard reset mulig det henger litt fra andre instillinger....?