Cash 63
Æresmedlem
Få se ett bilde da skrangleSer ut til at det er flere som bør vurdere å anskaffe en helautomatisk Technics el.
100% beer-proof
Få se ett bilde da skrangleSer ut til at det er flere som bør vurdere å anskaffe en helautomatisk Technics el.
100% beer-proof
Siden du ber så pent skal du få et (dårlig) rosa ett.Få se ett bilde da skrangle
I utgangspunktet ikke så veldig forskjellige! Zyx 4D spiller litt friskere oppover mere attack i transientene, medens Ikeda 9TS har litt mere fyldighet/kropp en tanke mindre oppløst. Begge er i bass området meget slagkraftige med punch og tyngde.BTW... hvordan definerer du indtryk af ZYX vs. Ikeda hos deg...... altså før det famøse uheldet??
Har lust på en rød pu
Tänkte att det var säkrare med DS mot nålbrott.Har lust på en rød pu
Er det dyrere med forsikring når man er svensk, eller stoppes differensiering av premie av likestillingsparagrafen?Välkommen i klubben mr. Klarade inte bara att knäcka cantilever, men fanskapet satt fast i fingern med diamanten på. Måtte dra den ut med pincett.
Ett tips, jag fick reparationen på försäkringen (Gjensidige). Först ville de veta vad en ny kostade. Efter de fick veta det klagade de aldrig på reparationskostnaden.
Klarte meg i 16år med litt dyrere pu uten uhell betalt på forsikringer siden 18år uten og haft anledning og bruke dem Nå er det på tide!Er det dyrere med forsikring når man er svensk, eller stoppes differensiering av premie av likestillingsparagrafen?
Håper det ordner seg Cash. Kjipt å høre.
Ellers er det min oppfatning at Grumpy nok hadde klart å ødelegge pickuper til under 80k om det ikke var for at vi fattige er for smarte til å be om hjelp.
God helg!
...ikke glem at svensken er inne i en god steam etter å gnafla knekkwurst hele uka. Slett innlegget ditt snarest, er mitt klokeste rådDu kan låne naken SPU Cash, kan monteres på alt av armer, bare det er litt vekt.
Jeg tenkte bruke deg som montør av ny pu neste gang Klarte også knekke begge stavene samtidlig forrige sesong...ikke glem at svensken er inne i en god steam etter å gnafla knekkwurst hele uka. Slett innlegget ditt snarest, er mitt klokeste råd
Ingen ukjent "figur" det. Her er Porky (Georg Peckham) i arbeid:For vinyl nørder har runouts gravert porky, delta porky,pecko,peakey
Det er mye Porky på runouts Bla de to første Joy Division har signaturen
Dersom dette kan verifiseres såskal jeg prate Jesus ned av korset også!!Grumpy gikk disse løypene lekende lett i sin storhetstid har jeg blitt fortaltog har visst rekorden forsatt i noen av disse tøffe utfor kjøringene også
Utfor fra Lillosæter kom han som en Wrecking BallDersom dette kan verifiseres såskal jeg prate Jesus ned av korset også!!
om du har lyst, kan den godt lånes og testes hos deg, Roger. Den sitter på et headshell, men er ikke i bruk, actualmente.prøvd AT art9 cash?
Lånte United sin for noen år siden, og har aldri kommet helt over hvor mye bedre vinylen låt med den kontra at33 ptgII og 103r som jeg har nå.
Lot være å kjøpe en da, siden jeg syntes 7K var litt mye for en PU, men den driver jo for fanken meg bare å stiger i pris, så jeg vurderer å kjøpe meg en før de bli enda dyrere!
Ofte sidelengs, men aller helst baklengs ...på en ski. Spør @geto - han spøy alltid av utmattelse den siste bakken til Lilloseter de få gangene vi gadd å ta han med. Ned de siste bakkene har jeg fremdeles Lillo-rekorden på senvinters isspor, men det var nok mest av overivrig dumhet og manglende kapasitet i nøtta.Utfor fra Lillosæter kom han som en Wrecking Ball
Året etter at man slutta å tjære inn sålen med hickorykanter. -Fornøyd må?Når var dette? Før krigen?
Meget hyggelig tilbud united vi kan vel se fremover vad som skjer på pu fronten for meg? XX2 og 4D kan du få teste om du vil.om du har lyst, kan den godt lånes og testes hos deg, Roger. Den sitter på et headshell, men er ikke i bruk, actualmente.
Den beryktede Mördarbacken i Falun var fra begynnelsen 750m og 72 høydemeter, den ene bakken opp i Lillomarka var 1.2km og 100hm rene massmørderbakkenOfte sidelengs, men aller helst baklengs ...på en ski. Spør @geto - han spøy alltid av utmattelse den siste bakken til Lilloseter de få gangene vi gadd å ta han med. Ned de siste bakkene har jeg fremdeles Lillo-rekorden på senvinters isspor, men det var nok mest av overivrig dumhet og manglende kapasitet i nøtta.
Fin på slutet, när mjölksyran sprutar ut ur öronen.Denne er like ille nedover som oppover
Bakkekiller | Strava Nordic Ski Segment in Hagan, Akershus, Norway