Du kan ta det helt med ro Fosse bare disse to bløffene der som er igang lenge siden det kom noen sanninger derfra nåWhat? Har det vært et platesalg jeg har misset? Først sommerfesten og så dette?
Nesten enda verre med sånne fanatasier blev det betalt med cash eller vipps i ditt hodeFikk et bilde i hodet nå av 63´n stående å deale "kabel" på Jernbanetorget
Du trenger hjelp ptb^ Eeh... betalt med Cash?
Nå fikk jeg ihvertfall et bilde i hodet. Oppgjør "in natura"
I godt selskap heldigvisKabelpusherene har flyttet inn på plata Første kabel er gratis…… Gratulerer Roger nå er du hooked
Den överraskade positivt. Har väl aldrig varit ett fan av honom. Så då är det väldigt positivt.Kabelpusher'n hade dessverre ikke allt jeg trengte idagmåtte på butikk for denne
Vis vedlegget 765032
Jeg var ett stort fan av Ebba G og Imperiet sett dem så mange ganger.... var tom på premiere spillingen til Imperiet på Kolingsborg/SlussenDen överraskade positivt. Har väl aldrig varit ett fan av honom. Så då är det väldigt positivt.
Som du vet er også jeg stor fan av, Thåstrøm. Har foreløpig bare gjort en rask streaming gjennomgang av albumet via Bluetooth. Den høyst midlertidige konklusjonen er at det er bra, men når ikke opp til hans beste og han fortsetter med det industrielle lydbildet. Ser mange har oppdaget ham med denne platen og er smått panegyrisk. De har jaffal mye snadder å gresse fra hvis de tar seg bryet med å høre litt lengre bak i katalogen hansJeg var ett stort fan av Ebba G og Imperiet sett dem så mange ganger.... var tom på premiere spillingen til Imperiet på Kolingsborg/Slussen
men syns han bare fortsetter i samme spor som solo artist i nått slags vinnende konsept spor? prat synger med typisk Thåström prosa.
Visste du skulle være enig med meg Karmana fast du er BergenserSom du vet er også jeg stor fan av, Thåstrøm. Har foreløpig bare gjort en rask streaming gjennomgang av albumet via Bluetooth. Den høyst midlertidige konklusjonen er at det er bra, men når ikke opp til hans beste og han fortsetter med det industrielle lydbildet. Ser mange har oppdaget ham med denne platen og er smått panegyrisk. De har jaffal mye snadder å gresse fra hvis de tar seg bryet med å høre litt lengre bak i katalogen hans
Du kan få mitt ex, mot hentingJeg er også vanligvis begeistret for Thåstrøm, men denne er ikke blant de beste.
Det var som det gikk inn ene øret og ut det andre. Sjelden et godt tegn, så det blir nok ikke kjøpt lp dessverre.
Nå har jeg bare ett ex igen mitt eget, ptb den grinebitten her i tråden fikk sisteSkal hente Uffe-plata hos deg i stedet.
En vakker dag.
Hei!Jeg er også vanligvis begeistret for Thåstrøm, men denne er ikke blant de beste. Hjelper ikke at at First Aid Kit bidrar.
Det tar ikke skikkelig tak, slik som f.eks den forrige; Centralmassivet.
Det var som det gikk inn ene øret og ut det andre. Sjelden et godt tegn, så det blir nok ikke kjøpt lp dessverre.
Deilig å ha go p.u på plass der hvor den hører hjemme Roger Må få tatt en tur opp og hørt på den nye riaaen din snartVi skrur og justerer Pu idag, en spennende øvelse som gikk helt fint
Vis vedlegget 765605
Ikeda 9TS spiller så bra rett fra boksen på første spor att man funderer vad innspilling vil gjøre
Virker være en glimrende match med Cayin CS-6PH