Du mener "Vildanden" - det var jo Ibstjerne Ibsen det!Du mener vel Madz Villanden?
Ja, husker surkneipen - Stefan Sedberg som tilogmed vant Svenska Dagbladets gullmedalje - en kjempeprestasjon uten å gjøre et bågadrag. Typisk svensk igrunnHva het han surgjeipen som spilte litt i en periode? Elgberg, var det det?
At jeg kunne ta så feil. Jeg går og tar sengestraffen min. GodnattDu mener "Vildanden" - det var jo Ibstjerne Ibsen det!
+ Transvestitten TeiSTEMMER!! Stefan Surdeig! Min feil, jeg roter og blander sammen rollene her - Ibsen var visst forfatter, mener det var han som skrev "Kristoffmisbruker Robin, Ole Brun og Nazi Nøff
Jeg ser att det er to stykk her som får vente til siste mann og se om det er noe Smörgåstårta igjen når Elmer midd har forsynt sigJa, husker surkneipen - Stefan Sedberg som tilogmed vant Svenska Dagbladets gullmedalje - en kjempeprestasjon uten å gjøre et bågadrag. Typisk svensk igrunn
Det ble 1-1 jeg dømte bort straffemåletBra kamp ?
Ha, ha Solbakken var jo så grei at han byttet ut Håland bare for å gjøre kampen mer rettferdigDet ble 1-1 jeg dømte bort straffemålet
Dette hade jeg dessverre en følelse på forhånd om, denne svenske gjengen er helt ubrukligeHa, ha Solbakken var jo så grei at han byttet ut Håland bare for å gjøre kampen mer rettferdig
Vinn vinn situasjon egentlig for meg, Faluröd er Dala trad på stugorSelvsagt blir det tap! Bare å handle inn!!
Blir det tap imorgen maler jeg hytta rød/vit, er vel bare få kjøpt noen spann Faluröd färg mistenker jeg
Vis vedlegget 825072
Det bør vel holde med svensk balkongflaggSynes han burde pynte opp litt med noen blågule fotballer også, dette er jo tross alt i Sverige
Den er der alleredeog den er for meg som ett prakt eksempel av medborgereDet bør vel holde med svensk balkongflagg