Cash 63
Æresmedlem
Det er hu som er designer jeg får jobben men har betalt to dager her nåSer flott ut. Venter på at gresset skal tørke her for årets første klipp
Kebony skal visst bli grafitt grå med tiden?
Sist redigert:
Det er hu som er designer jeg får jobben men har betalt to dager her nåSer flott ut. Venter på at gresset skal tørke her for årets første klipp
Er ju bare du&jeg som tåler en Grebbe GT SpecialDen må drikkes grå, fortrinnsvis ved hjelp av 5G og GT
Jeg handler jevnlig fra discogs. Gjennom flere år har graderingene vært korrekte på hver eneste plate jeg har kjøpt. Hos Finn og norske bruktbutikker derimot er det hyppigere forekomst av overgradering.Fanden klype.
Den RLJ-skiva var eg sikker på at det var umogleg å få fatt i til under NOK 1000. Det var visst ikkje rett så gale, men ca 500 kr på discogs pluss frakt for VG (kva no det betyr; eg stoler berre sånn passe på sånne eigenmeldte graderingar).
Litt merkelig att han priset den så lavt? vet han har full koll på priser som regel ligger han under median prisen på Discogs, men her var det mye underFanden klype.
Den RLJ-skiva var eg sikker på at det var umogleg å få fatt i til under NOK 1000. Det var visst ikkje rett så gale, men ca 500 kr på discogs pluss frakt for VG (kva no det betyr; eg stoler berre sånn passe på sånne eigenmeldte graderingar).
Både husse och hunden ser lite trötta ut.Matte lite piggare.We're a happy family (aka Ramones)
Vis vedlegget 921811
Strömstad er ødelagt av sånne som deg der setter jeg ikke min fot men det er fint att dem er på en og samme plass daVar i Strømstad i går, god stemning der! Glemte å invitere deg..
Dette er hjemme hos min barndoms kompis Larsa Smås legendarisk sanger fra kult bandet Bad Boo Band han selger sin platesamling joa mye snadder der til hyggelige priser Lp 30-100kr singler 30-100 og en kasse med litt sjeldne saker som man blir enig om priser påHvor er dette? Mye snadder
Trur ikke jeg sett en mygg der nei hele Lillestrøm/Strømmen er ett kløeLike ved myggvika?