Inte så mycket folk på sista bilden.Det så vanvittig koselig ut og nesten avstressende ut tross folkemengden.
Kos dere, men ikke så mye at vi blir overstyrlig misunnerlige da
Ja, det var "friskt" borte hos oss også. Vi har noen 100 meter fra byggherreriggen og inn til nybygget. Der var det kjekt med vinterjakke. Men siden varmen står på i bygget, så blir det relativt varmt med vintertøy inne i 20+ grader...En særdeles kald start på uken likeved Drammens elva frostrøyken stod opp fra elven og med en frisk trekk i lufta var ju bare -15 på Vasaloppet--18 nede på -35 man har blitt pinglete med årene
Jaja noe godt I glasset nå og finne frem en plate med vad noen mener er verdens beste rock band(er vant med att disse vestlendinger mener mye) en strøken Fantasy 8397 -69 ivf og god lyd
Vis vedlegget 976370
Vis vedlegget 976371
Topper deg med den samme fra boksen + en chili/lakriss og en 2008 Bunna-hapsEn særdeles kald start på uken likeved Drammens elva frostrøyken stod opp fra elven og med en frisk trekk i lufta var ju bare -15 på Vasaloppet--18 nede på -35 man har blitt pinglete med årene
Jaja noe godt I glasset nå og finne frem en plate med vad noen mener er verdens beste rock band(er vant med att disse vestlendinger mener mye) en strøken Fantasy 8397 -69 ivf og god lyd
Vis vedlegget 976370
Vis vedlegget 976371
Gode musikk valg.
Det får jeg fortelle mer om senere! men det blir ikke justert tilbake til Bærwald/Lofgren igjen etter Dr Feikert geometri.Jeg er litt spent på hvordan du opplever UNI-DIN-kurven - the modern look at phono alignment?
Med det drevet bør du ha full kontroll på at utstyret er pakket godt inn i sykkelbuksen....Her er litt tidtrøyte til deg - du har god plass i garasjen til å tælje sammen en slik en i vinter, så slipper du
å henge med han fæle @Grumpy og bælme whisky til dere får vannliljer i ræva!
. Da kommer du fra Cash-O-Rama til Slukoteket på ca. 1 min. 28 sek.!
Betyr det at du ønsker deg en blomstervase til bursdagen din?Du må ikke tro at jeg tar ansvar for svensken alene under en nattersen whiskystorm. Du får komme og hjelpe til @Sluket. Fin sykkel forresten. -Kreative folk.
Og bare så det er sagt, jeg får sjelden vannliljer, men derimot rosetorner...
For mye frisk luft? God bedring!