Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Stovner? Trodde ikke muslimer gikk på ski? :D

U

utgatt25555

Gjest
    ^^ Flott vinterlandskap!! det der lengter man etter, ikke helt det samme med regn/yr, grönne plener og +10 deg :)

mvh

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Takk for noen hyggelige og deilige timer i dag, slik terapi er bare å anbefale. Kutte jobben og bare være ego. En gang uka er bra, lunsj, musikk & pissprat og til slutt litt tekniske betraktninger!
    Fikk bare bekreftet at jeg må gå for skikkelig brigg til musikkDVD'er og bilde/lyd fra andre kilder også. Riktig så fin lyd med ny-Focalene :D Synd ikke Grumps kunne stille, vi får håpe han er i vater igjen til neste utgave av "Lunsj og Livsstil" - da blir det hos meg, med tradisjonell julemat er jeg redd..

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Ingen selfie fra badingen? Sheeeeiit!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Gamle gode minner, såg Undertones på Göta Lejon Stockholm -82 albumet nr2 var sleppt og på høyden av karriere, var nok ikke mer enn 500pers til stede den kvelden, dem spillte allt de kunde og ba til slut om undskyldning att ikke har.flere låter og spille.
    Denne platen minner om en uforglemmelig kveld:)
    20161126_214613.jpg

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.270
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Helt magiskt bra vinyl utgivelse av K.Bush sitt kanske beste album.
    Vis vedlegget 412335
    Meget misunnelig.
    Har angra mange ganger på at jeg ikke kjøpte Aerial på vinyl da den stod i butikken.
    Jeg mitt nek kjøpte CD`n. Mye morsommere med vinyl, og den er dessuten verdt noen kroner mer i dag...

Nå er jo denne boksen med hennes London-konserter i 2014 rett rundt hjørnet. Den er bestilt!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Helt magiskt bra vinyl utgivelse av K.Bush sitt kanske beste album.
    Vis vedlegget 412335
    Meget misunnelig.
    Har angra mange ganger på at jeg ikke kjøpte Aerial på vinyl da den stod i butikken.
    Jeg mitt nek kjøpte CD`n. Mye morsommere med vinyl, og den er dessuten verdt noen kroner mer i dag...
    Jeg kjøpte mitt ex i London på salg for ca 10£ i det som var platebutikk i gamle Virgin Piccadilly Circus.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Fredag og friuke i vente sen kun 3dagers jobb igen av dette året, Gött mos som Göteborgare sier:D

Drill your own hole fikk man gjøre på en begrenset opplag av denne platen, blev kjøpt på konsert i London -87 ett band som hette Janitors var forband en riktig buskveld sammen med Larsa Smås sånger i Bad boo band om jeg husker riktig:rolleyes:
    20161209_192745.jpg

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    En kraftig forkjølelse har spillt noen spratt med meg og ørene mine! 5dager med all inclusive av vad førkjølelse innebærer:p Fint man da har friuke og slipper belaste systemet med egenmeldn:D
    Jeg vet att bihuler blir utsatte og tette så hørselen kan bli forendret, men opplevde plutselig når jeg lyttet litt på Lørdagen att det virket som att forsterker mistet gain/kraft det hørtes merkbart svakere ut? konstaterte att det sikkert hade med forkjølelse og gjøre?
    Prøvde igår igen, hørsel ellers vid samtal/tv ikke noe som tilsier att det var ett problem! men neida like ille:p koblet vekk Chaptern og åpnet topplokk for en visuell inspeksjon i tilfelle noe hade skjedd der inne? såg helt fint ut der, veldigt fint og ryddigt skall sies første gang jeg er der inne, solidbygget:)

Men det hjalp lite fortsatt like tamt og lite futt i sakene, begynnte på alvor og tenke på att nå er Chaptern ferdig og att erstatte den blir dyrt:eek: Så idag når forkjølelsen
    nesten er borte ett nytt forsøk og lytte igen iværtfall ikke verre men kanske en aning bedre? tok så ett dypt åndetak klypte igen snorhornet og blåste så luften måtte ut av ørene:rolleyes: jaggu brast noe der inne og det åpnet seg:) som sagt klar over att snor og dritt kan gjøre noe med hørsel men aldrig opplevd det på detta viset tidl.

Chapter'n friskmeldt og snart jeg også? så var fint og høre litt på siste inkjøp med R. Cooder og Cubanske rytmer:)
    20161214_194607.jpg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det var da som fanden som forkjølelser rammer asylets pasienter om dagen. Tror sannelig jeg skalker lukene og unngår enhver menneskelig kontakt framover for sikkerhets skyld. :rolleyes: God bedring til dere, alle sammen.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Nesa ut av vinduet, trykkluft i toern og tape igjen alle andre kroppsåpninger. Brutalt ja, men effektivt! Er det magen som er problemet, så er det omvendt kobling; toern ut av vinduet og trykklufta i nesa!!

For øvrig minnes det om morgendagens samling i GL&L :D

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Nesa ut av vinduet, trykkluft i toern og tape igjen alle andre kroppsåpninger. Brutalt ja, men effektivt! Er det magen som er problemet, så er det omvendt kobling; toern ut av vinduet og trykklufta i nesa!!

For øvrig minnes det om morgendagens samling i GL&L :D
    Som siste mulighet såg jeg for meg att du likevel ville blåst ut det imorrn:D
    Klara imorrn Taskiga Flickan & co:)

V

vinyl-mannen

Gjest
    Er noe dritt en slik forkjølele, har akkurat vært gjennom det.:D
    Kona har hosta og harka, snytt seg i eninga, nesten så det ikke er til å være i hus med.:(
    Nesten så jeg har slengt a ut på gårdsplassen:rolleyes:;)

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Ja noe snørr dette VM:p 3av4 her har vært genom det, hade nok mest lyst og kaste ut samboer på natta ettersom hun lät som en valross:eek:

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Fikk sett en meget god film/doku om Sex Pistols heromdagen, Paul Cock, Steve Jones, Glen Matlock vandrer gatelangs i London og mimrer om gamle tider, når John Lydon kommer blir det enda bedre;) for er som kjenner historien bare nyt av god film:)
    For dere andre som fortsatt trur det handlet oppmerksamhet,Skandaler og kommers bør absolutt se!
    Matlock som fikk sparken for att han likte Beatles:D Inn kom Sid V som påstod ikke kunne spille! han var långt ifra så god som Matlock men la enormt med tid/sjel i og lære! Tyverr kom proff groupie N.Spungen over til UK og ødela han:p

Ikke bare og følge opp Matlocks lekende fingerspill på punkbass:cool:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.659
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Den dokumentaren har jeg ikke fått med meg. Notert. Det gledes! Takker :)

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Den dokumentaren har jeg ikke fått med meg. Notert. Det gledes! Takker :)
    Sjelden jeg ser så lange saker på Y-T men denne var underholdende hele veien! mye bra humor/kommentarer fra Lydon/Jones:)
    Visste heller ikke att J.Lydon var en ihuga Arsenal fan, han var rimelig pissed over nye Emirate stadion.

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg så vel halvparten av den dokumentaren for et år siden eller noe slik, og så glemte jeg helt ut å se resten. Nå ble jeg minnet på den, og skal sannelig se resten. Det jeg har sett var i alle fall underholdende. :cool:

D

Dåbbel J

Gjest
    GL & L

Noen
    Andre
    Veier
    I
    Nedre
    Grorudalen
    ?

:cool:

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    UK org-77 første press A5/B3 til venstre VS US press-79 som kom med en annen låt setup og Topper Headon på trummer på noen spor.
    Liker begge:)
    20161216_220310.jpg

Litt trøg i inlærings prosessen men ettervært sitter Janie Jones på den gamle punk basen -84 Ibanez:D
    20161217_162109-1.jpg

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.521
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Det var ju slik musikk /gitar onani som en og enhver pønker spydde galla over en gang:p Nå sitter man der og syns dette er fine saker:rolleyes:Knall bra plate og noe av det bedre jeg hørt av vinyl lyd i det siste:)
    Friday music/RTI
    20161217_204604-1.jpg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det er fortsatt mulig å ha punk i hjertet etter å ha blitt voksen og har tatt oppgjør med fordommer man hadde som ung. Jeg vil alltid være en modpunk som skjuler seg bak en fasade av fornuftige klær og en musikksamling som spriker i alle retninger. Dessuten er det heldigvis aksept for å bevare den ungdommelige siden av seg i dag. Dagens middelaldrende menn er heldige som får lov til å dyrke sin egen ungdomskultur uten at noen ser rart på oss. :cool:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn