Fine 20kr cdis.også vettu! SugarbabyDet jeg alltid har sagt - vinyl suger!!!
Har rubb og stubb av BKO på vinyl jeg også. Alltid fornøyelig å høre påFin samling der Griff Fast det er fra Allsång på Skansen gjør BKO en formidabel versjon av I Samma Bil, med to basser
Skal ta med noen Pripps Blå til deg, men alkisen som fikk ont i arselet av PBFuckin' Hell - ta rubbet! Og fyll nå bilen med folkøl - abstinensene river i kroppen her! Pripps Blå får kuken at stå!!
Forøvrig knallgod beskrivelse av vinyl/innerposens nesten erotiske samaksjon...
Stupidity stod også i kassene Dr F er vel også litt energiskeJeg mangler Malpractice, men har de andre første 5 lp -ene.
Jeg synes vel Stupidity er bandets peak.
Var litt for ung til å se dem live, men det tror jeg var rimelig energisk.
Bo Kaspers derimot,-lite energisk.
Oooops! Det hørtes da langt fra bra ut. Håper det har gått bra."Noe" har dettet ner over platespilleren i kjelleren
Fortsettelse følger.....
Jævlar..... Men Groruddalens Geriatriske Gruppe står klar med krisehjelp og hjertestarter! Håper clampen er like hel - DET ville virkelig vært katasrofe om den fikk riperEllers har jeg nok brukt opp allt av flaks man kan ha! Kom innom døren og samboer sier att "Noe" har dettet ner over platespilleren i kjelleren
Fortsettelse følger.....
Den ene akustikk rammen med Glava datt plutselig ner var hengt opp med møbelvinkler i plast tretthetsbrud (10år)? veier lite 60x120x5cm+lekteramme men ner over Hyperspace+Graham Ph bedre om den tatt VPI'n, men virker som Hyper'n/GP tåler en trøkk En runde med geometri øvelser i uken er nødvendig.Oooops! Det hørtes da langt fra bra ut. Håper det har gått bra.
Hade clampen knælet så vore nok resten historie også trenger ikke hjertestarter! sjekket pulsklokken ikke over 100 blev bare oppgitt That's life.Jævlar..... Men Groruddalens Geriatriske Gruppe står klar med krisehjelp og hjertestarter! Håper clampen er like hel - DET ville virkelig vært katasrofe om den fikk riper
Wonderworld er bælbra btw, sammen med "Live" så er det best of Heep
Fortsetter resten av året! Vi bor ju i midt i smørøyaEr karantenen slutt?
Virkelig god rett igenom og en god innspillingDen plata er veldig bra.
Nydelig spiller alltid vært glad i VPIDamma av VPI'n og få spillt med den også blir allt for lite brukt, spiller friskt og rappt med XX2 punchig i bas&dynamik annslag. Men det har blivet ett kontakt glapp i den Nordost kabel snutten som går ner i junction boxen, må stå i rett posisjon ellers tyst Så spørs om det finnes noen som kan lodde slike kontakter?
Vis vedlegget 668632
Pene er de men armene er ikke lette og justere særlig når det kommer til antiskate og azimuthNydelig spiller alltid vært glad i VPI
mvh
Sånn ser det ut, kabelen fra armen går inn i en 4 stift kontakt som sen sitter i Junctions boxen. Kontakten kan man skru især men loddepunktene er innesluttet med plast/isolasjon?Har du bilde som viser hva som skal loddes?
Har en plan om å kjøpe en ordentlig loddestasjon for å bedre kunne lodde gitarpickups, switcher osv. Da kan jo ditt behov være et dytt i rompa for å handle - og få " øvd" litt