Får håpe sønnen din ikke er hjemme akkurat nåHmm, blir farlig lett å få lyst på en øl
Jeg har sett litt på dette med Azimuth, antiskate med noen kuler, og VTF justeringen begynner og skjønne litt nå er vel typisk engelsk konstruksjon detteHei cash
Håper du blir god venn med disse umbracoene. Litt plunder, spesielt å stille inn vtf. Muligens ekstra vanskelig når de er inn mot baksiden. På den annen side låter den veldig bra. Min er en rimeligere Encounter 3c, veldig fornøyd. Litt følsom for antiskate. Du merker når du treffer, da sentrerer lydbildet seg og alt faller på plass.
Vis vedlegget 1056936
lykke til og slit’an som vi sier vestpå.
mvh Atle
Det var høgt!
(Men så er jo eg bare 63 år.)
Her er eit bilete frå legebesøk for ei tid tilbake. Kvilepulsen er normalt på 57-58, og maxtrykk ligg mellom 105 og 115. Eg er våken når eg er våken.
Høgt???
120/80 er vel det, som enhver lege/doktor skulle ønske for alle patientene sine....... uansett alder.
Mindre enn det, da er du vel aldrig riktigt helt våken
Mere enn usedvanligt braHer er eit bilete frå legebesøk for ei tid tilbake. Kvilepulsen er normalt på 57-58, og maxtrykk ligg mellom 105 og 115. Eg er våken når eg er våken.
Vis vedlegget 1056998
ja men den buklander pga strikkenEr vel ingen nybegynner du Cash?
Det skulle jaggu tatt seg ut om du hadde kjøpt en nybegynner -arm!
Vedrørende promillen, så får du få deg sjåfør.
Heftig platespiller må jeg si.
Har strikkspiller jeg også.ja men den buklander pga strikken
Jeg skal på fyllinga på Smestad på mandag. Kan ta med begge deres strikkspillere når jeg kaster minHar strikkspiller jeg også.
Bortimot heeelt håpløst.
Rocksteady.Da trur jeg det meste er gjort mht justeringer, syns nok ikke dette er noen nybegynner arm direkte? vært igjennom manualen opp til flere ganger
Graham armen gir sig mere selv bare av og se på den
Hmm, litt mere og styre med når det er satt opp to armer, dobbel sjanse og ødelegge noe spørs om man nå må reduseres på promillen vid avspilling eller øke litt for en enda stødigere hånd
Vis vedlegget 1060370
Gjør det........ Da kan du senere bytte til "Ultra HighEnd" = sølvtråd, og stadig gå med muligheten forJeg har jo nettopp kjøpt og vil ikke kaste den ennå.
Kanskje jeg blir akseptert om jeg bytter ut reima med kobbertråd.
Skikkelig fet spiller Cash. Men den ser litt komplisert ut. Er du sikker på at du mestrer denne sent på kvelden Da trur jeg det meste er gjort mht justeringer, syns nok ikke dette er noen nybegynner arm direkte? vært igjennom manualen opp til flere ganger
Graham armen gir sig mere selv bare av og se på den
Hmm, litt mere og styre med når det er satt opp to armer, dobbel sjanse og ødelegge noe spørs om man nå må reduseres på promillen vid avspilling eller øke litt for en enda stødigere hånd
Vis vedlegget 1060370
Takk ptb der hade jeg virkelig sovet i timen igjen Det blir det premie for Norrland GuldSe i meldingsboksen mht Azimuth justeringen.