Cash 63
Æresmedlem
Den trur jeg kjøpte på Spitafield Market på ett av våres besøk der, 10-15£ den gangen tenker jeg men savner den postern som følgte med.UK førstepressen er fin den. Lugger realt
Den trur jeg kjøpte på Spitafield Market på ett av våres besøk der, 10-15£ den gangen tenker jeg men savner den postern som følgte med.UK førstepressen er fin den. Lugger realt
Var ikke klar over at poster fulgte med. Den var aldri med på UK versjonen som ble solgt i Norge. Det samme med sangtekstene. Kjøpte min rett etter at utgivelsen fant sted.Den trur jeg kjøpte på Spitafield Market på ett av våres besøk der, 10-15£ den gangen tenker jeg men savner den postern som følgte med.
Det var fra discogs info om UK-first press jeg leste den om medfølgende poster. Den pressen jeg har her.Var ikke klar over at poster fulgte med. Den var aldri med på UK versjonen som ble solgt i Norge. Det samme med sangtekstene. Kjøpte min rett etter at utgivelsen fant sted.
Da har du bare sett en brøkdel av samlingenDu begynner å få farlig mye bra vinyl nå!
Gjerne noe svindyrt som det gjør ekstra vondt og knekkeDet er visst bare om å be nissen skaffe en PU som gjør alt på en gang
Du bytter jo PUer og hofter i et jævlig kjør. Hvis du roer pølsefingrene og holder deg unna Vasaloppet skal du se det blir orden på sakeneGjerne noe svindyrt som det gjør ekstra vondt og knekke
Vad koster denne 10kr platen hos han Bøll forhandler'n kjøp opp alle du finner, knall god lydkvalitet drit i musikken mer trenger vi vel ikke
Vis vedlegget 1082067