Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Litt klønete å gå på, så jeg måtte en tur oppom Foss Sport å bytte støvler. Det har visst vært en serie med produksjonsfeil på sålen

Vis vedlegget 1088753
    Litt over 1/2 cm skjev til venstre fra å treffe sporet til bindingen.
    Men Foss sport ordner opp👍 var en tur ute ista knallfine forhold men det slår om nå, mye snø i marka litt opp i høyden vil det nok klare sig bra? Litt mere påfyll igjen en 1/2m til så blir det fint😊

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.335
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^ Må ut en liten tur i ettermiddag og prøve nye støvler. Valgte nå en annen modell :).

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.600
    Torget vurderinger
    23
    Men Foss sport ordner opp👍 var en tur ute ista knallfine forhold men det slår om nå, mye snø i marka litt opp i høyden vil det nok klare sig bra? Litt mere påfyll igjen en 1/2m til så blir det fint😊
    Ille væromslag nå, 11 blå i dag tidlig og nå drypper det av trærne her. Antar det blir trått føre denne uka 😧

• Trist
    Reaksjoner: oct

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.335
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Det ble en liten tur i ettermiddag. Perfekte forhold for felleski. Spikerfeste og god glid.
    Og støvlene jeg byttet til var kanskje de jeg i utgangspunktet burde valgt.
    Ikke bare er sålen rett, men de er bedre å gå med også :) .

En ting er å prøve i butikk. Det er først etter et par km på ski man får erfare.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Det ble en liten tur i ettermiddag. Perfekte forhold for felleski. Spikerfeste og god glid.
    Og støvlene jeg byttet til var kanskje de jeg i utgangspunktet burde valgt.
    Ikke bare er sålen rett, men de er bedre å gå med også :) .

En ting er å prøve i butikk. Det er først etter et par km på ski man får erfare.
    Hvilken sko gikk du før?

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.335
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    De første, som ble byttet, var Madshus Kombi Endurace. De jeg byttet til er Kombi Race Speed.

Ja, har brukt kombi-støvler i maange år, og foretrekker det.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.335
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Har også disse
    IMG_4592.jpeg

Velbrukte, men meget gode å gå med. Aberet er at de er minimalt polstret og dermed ikke spes varme. Samtidig puster de omtrent like bra som en kondom.
    Husker det ene året jeg gikk Birken. Da ble det etterhvert mange varmegrader og solen stekte. Når jeg stoppet for en pause på Kvarstaddammen kjente jeg at jeg var mer enn svett på beina - snarere blaut.
    Ved siden av der jeg stoppet lå det en sammenbrettet pappeske, så jeg tok av støvlene og stilte meg på den mens jeg spiste. Det fungerte fint og i kombinasjon med stekende sol ble jeg nesten helt tørr. Og - det var ikke spes vanskelig etterpå å se på pappesken hvor jeg hadde stått:cool:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    • Liker
    Reaksjoner: ptb

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Prosjekt lytteposisjon nr2 har kommet litt på vei. I første posisjon den Italienske "toseter" fra Cassina+skammel den er nok designet etter Italienske klatre syklister eller jockey's🙄 2.75m til øra ca.
    4.5m til andre rad.
    Men tanken er att flytte sofaen bak beholde fotskammel i front sammen med en ny lyttestol ettervært.
    20250116_155150.jpg

20250116_155131.jpg

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.600
    Torget vurderinger
    23
    Naboen her var innom med et par smaksprøver på sin seneste Belgisk Blond produksjon. Knallgod faktisk - tror jeg rekvirerer en kasse!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Slengte ut en annonse på finn ang Pass L greiene, Januar er ikke noe salg tider skal sies🙄 men en i Oslo omegn som nå vil kjøpe. Her var det ikke store interessen kun en som ville vite allt av historikk og litt til🙄 når jeg fortalt allt jeg visste var det takk og hei😆
    Blir det ikke solgt setter jeg opp det på vaskerommet og utmaner Fosse😄

Sist redigert:

bia

Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Antall liker
    3.993
    Torget vurderinger
    9
    Synes det har vært relativt vanskelig å selge pass og first watt den siste tiden. Du burde legge ut en annonse som sikter seg inn på internasjonale kjøpere. De har dessverre ikke mulighet for å svare på finn lengre da du ma ha bankid for å logge på.
    Jeg har solgt Pass og First W. til Polen og Kina.
    Mvh

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Synes det har vært relativt vanskelig å selge pass og first watt den siste tiden. Du burde legge ut en annonse som sikter seg inn på internasjonale kjøpere. De har dessverre ikke mulighet for å svare på finn lengre da du ma ha bankid for å logge på.
    Jeg har solgt Pass og First W. til Polen og Kina.
    Mvh
    Jeg har en som kommer ikveld og er interessert kjøper. Det er nok lettere og selge samlet med XP10 kanskje, men gud hjelpe så mye spørsmål om greiene :unsure: har beskrevet att det er pent brukt stand fungerer som det skal kjøpt brukt i -19 og prisen er vel en 1/5 av vad nytt koster idag, da bør man skjønne att det er brukt utstyr man ev kjøper?

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.349
    Torget vurderinger
    27
    Bare å la ting ligge. Du trenger bare én interessent for å selge. Ha is i magen. Rette kjøper har ikke så mange alternativer heller.

vim

Nysgjerrig, men ikke lettkjøpt
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.233
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Jeg har en som kommer ikveld og er interessert kjøper. Det er nok lettere og selge samlet med XP10 kanskje, men gud hjelpe så mye spørsmål om greiene :unsure: har beskrevet att det er pent brukt stand fungerer som det skal kjøpt brukt i -19 og prisen er vel en 1/5 av vad nytt koster idag, da bør man skjønne att det er brukt utstyr man ev kjøper?
    Det er ingen nedre grense for hva folk kan velge å ikke forstå på Finn. Jeg hadde en rasende fyr på døra som skulle ha hele den håndbygde Les Paulen for de 1000,- kronene jeg hadde annonsert en pickup for. Det ene av ca 5 bilder viste PU montert i gitaren 🙄

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Det er ingen nedre grense for hva folk kan velge å ikke forstå på Finn. Jeg hadde en rasende fyr på døra som skulle ha hele den håndbygde Les Paulen for de 1000,- kronene jeg hadde annonsert en pickup for. Det ene av ca 5 bilder viste PU montert i gitaren 🙄
    Hade besøk av en meget hyggelige voksen kar nå ikveld, overfører og henter imorgen er avtalen.
    Like hyggelige kjøper som deg vim😍

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Packat&Klart penger på bok hentes ikveld, ikke noe fjas raka rör👍🙂
    20250121_120142.jpg

Møtte på den her chaufføren imorges, måtte spørre vad som skjedde her da? Itilfelle han hade blitt kjørt på, person skader? Neida hade ikke sett att veien ikke gikk der🤔 en Volvo kan ju prøve sig att den kjørte av gårde av sig selv🙄
    Veien går ner der det er strødd til venstre.
    20250121_094929.jpg

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Starter blått idag🎺 🎷 Art Blakey her er det trøkk og smekk som vanlig😎
    20250124_161456.jpg

En pakke fra Imusic var ventet til 12.40 kl 12.41 tikket det inn en melding om skap kode, der finnes det rom for forbedringer😃
    Dire S på dåbbel press -21 fra Grundman/Ludwig The Band 2x33 50 years ann press -15
    K.Jarret hørte jeg hos Fosse så den er sikker👍
    20250124_162822.jpg

oal

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.11.2007
    Antall liker
    1.942
    Torget vurderinger
    3
    Starter blått idag🎺 🎷 Art Blakey her er det trøkk og smekk som vanlig😎
    Vis vedlegget 1091759

En pakke fra Imusic var ventet til 12.40 kl 12.41 tikket det inn en melding om skap kode, der finnes det rom for forbedringer😃
    Dire S på dåbbel press -21 fra Grundman/Ludwig The Band 2x33 50 years ann press -15
    K.Jarret hørte jeg hos Fosse så den er sikker👍
    Vis vedlegget 1091766
    Finfin samling det der!
    Men altså!! Keith Jarrett er ALLTID sikker!!😊☀

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.151
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Finfin samling det der!
    Men altså!! Keith Jarrett er ALLTID sikker!!😊☀
    Joda men syns den der Køln konserten er ganske skjedelig🙄 var også det jeg hade sen tidligere.
    Robbie Robertson i all ære men Levon Helm ass😍 han var nok en rastløs sjel mye sprell rundt han droger og bilkjøring🙄 trudde jeg hade sett han live? med Ringo Allstar Gang som han spillte litt med, men den gangen i 92 var det sønn til Ringo som trummis på våres musikkfestival årene 81-96 Mye bra innom der🤩
    Screenshot_20250125_172843_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250125_172858_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250125_172912_Samsung Internet.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn