Det er jo helt vondt å lese omholt når du slenger ut spark i Linn's retning gang på gang, tærne krøller seg. '
Du får ha meg unnskyldt. Har du noen gang sett et Linn-produkt? Eller holder det i massevis å lese hvilken chip de bruker på et gitt sted i designet, fordi ingenting annet betyr noe? Et eller annet sier meg at du ikke helt ser omfanget og totaliteten i det å produsere et produkt for highend hifi.... men leser man deg ordrett så skulle man jo tro at det er DU som burde ha laget og solgt disse tingene, som kan og vet alt. Uten så mye som å høre produktene.
Du kunne jo utgjort hele Linn R&D-avdelinga selv
Tenk hva de har spart... og vunnet i lydkvalitet.
Unnskyld krassheten, bardusheten og evt ufinhet, men det grenser til voldsomt provoserende å se deg til en stadighet pepre slike tråder som egentlig skulle ha blitt interessante å følge, med innfallsvinkler som du har du har 0, null, zero erfaring med og belegg for.
En veldig negativisering av det som antakelig er virkelig fine produkter som virkelig beriker hifiverdenen.
Om den er for dyr for deg, så er det din sak. Men du kan da i det minste holde deg for god til å ta din egen evt begrensede private økonomiske spennvidde med i betraktningen samtidig som du glatt hopper bukk over lydkvaliteten. Et produkt må bl.a vurderes opp i mot sin funksjonalitet og sin lydkvalitet ift konkurransen på prisnivået. Ikke på grunnlag av hvilke chip'er du tror låter best, uten tanke på eller forsøk med implementering. Du kan bite deg i nesa på at Linn nok bruker en av de mest hensiktsmessige, og at de nok har prøvd mye og mangt av alternative designløsninger før de lanserer produktet.
Jeg får en distinkt følelse at du ynder å mene mye og sterkt om produkter du ikke engang kjenner?
Kan godt være jeg er på bærtur, og er alene om å mene dette; i så fall unnskylder jeg; men jeg skulle ønske at et produkt som dette, som antakelig er langt mer raffinert teknisk enn hva både du og jeg aner omfanget av, kunne ha blitt diskutert på en langt mindre forutinntatt og langt mer konstruktiv og respektfull måte.
Javel, så fikk jeg sagt det også
Mvh Vidar P