Jeg med..Retep skrev:Dette gleder jeg meg virkelig til å lytte på. Grattis Steinar.
Dere luringer altså...EC KONGEN skrev:Og det var på Søndag, men har holdt tyst siden osten ville det.
Hilsen Eckongen.
Kan vi satse på neste Onsdag da...?steinost skrev:Det er en fin måte å kammuflere det på ;D
Da tror jeg vi må gå ut, for så høyt tror jeg ikke att øra våre tåler.johnnygrandis skrev:Er de stille nå de laddes opp ? ;D Sørg nu for å ha jævelskapet ladda til max streken når vi kommer
He he... nicevidarje skrev:Da kan jeg jo få prøvd disse: ER20 ACS "HiFi" hørselvern http://www.hantek.no/webshop/product/65225/9133
som jeg bestillte i gårDet sprenges, graves og pigges rett utenfor kontorvinduet mitt så nå vil jeg ha fred
Vidar
Snille Vidar la pluggene ligge hjemme, jeg lover ikke spille høyt. ;Dvidarje skrev:Da er jeg klar, pluggene kom i posten i dag
Vidar
klart gutten må få kake, steller pent med alle mine gjestermixture skrev:Kan jeg ta med en kompis? Han er liten, og tar ikke store plassen.
Kake trenger`n heller ikke!
Mixture
Det regner jeg med det blir Tore, han må jo leve opp til det nye (kalle) navnet sitt...!! ;Drelløm skrev:Jeg kommer hvis det blir ostekake .
Hilsen Tore .
Nå virker det nærmest som en lykkebu....,- tipper han bruker mer tid der enn i selve huset.. ;DVidar Bol skrev:...i nærheten er det en entusiast med furtebu ;D
Klart en må passe på fasongen! Alt under 0,1 tonn er feminint.Drakir skrev:Mini mixture herHadde vært utrolig gøy og få bli med på dette treffet. Men mixture, kake hver uke da, hmmmm. fikk jo kjempe servering og en vanvittig lydopplevelse hos relløm i går
![]()
Takk, men nå fikk jeg beskjed om at jeg må på forldremøte kl. 2000.steinost skrev:Hei Tore.
Det er bare til å komme.
Der det er hjerterom er det husrom
Osten.