Jeg med..Retep skrev:Dette gleder jeg meg virkelig til å lytte på. Grattis Steinar.
Dere luringer altså...EC KONGEN skrev:Og det var på Søndag, men har holdt tyst siden osten ville det.
Hilsen Eckongen.
Kan vi satse på neste Onsdag da...?steinost skrev:Det er en fin måte å kammuflere det på ;D
Da tror jeg vi må gå ut, for så høyt tror jeg ikke att øra våre tåler.johnnygrandis skrev:Er de stille nå de laddes opp ? ;D Sørg nu for å ha jævelskapet ladda til max streken når vi kommer
He he... nicevidarje skrev:Da kan jeg jo få prøvd disse: ER20 ACS "HiFi" hørselvern http://www.hantek.no/webshop/product/65225/9133
som jeg bestillte i går Det sprenges, graves og pigges rett utenfor kontorvinduet mitt så nå vil jeg ha fred
Vidar
Snille Vidar la pluggene ligge hjemme, jeg lover ikke spille høyt. ;Dvidarje skrev:Da er jeg klar, pluggene kom i posten i dag
Vidar
klart gutten må få kake, steller pent med alle mine gjestermixture skrev:Kan jeg ta med en kompis? Han er liten, og tar ikke store plassen.
Kake trenger`n heller ikke!
Mixture
Det regner jeg med det blir Tore, han må jo leve opp til det nye (kalle) navnet sitt...!! ;Drelløm skrev:Jeg kommer hvis det blir ostekake .
Hilsen Tore .
Nå virker det nærmest som en lykkebu....,- tipper han bruker mer tid der enn i selve huset.. ;DVidar Bol skrev:...i nærheten er det en entusiast med furtebu ;D
Klart en må passe på fasongen! Alt under 0,1 tonn er feminint.Drakir skrev:Mini mixture her Hadde vært utrolig gøy og få bli med på dette treffet. Men mixture, kake hver uke da, hmmmm. fikk jo kjempe servering og en vanvittig lydopplevelse hos relløm i går
Takk, men nå fikk jeg beskjed om at jeg må på forldremøte kl. 2000.steinost skrev:Hei Tore.
Det er bare til å komme.
Der det er hjerterom er det husrom
Osten.