da regner jeg med at folk legger ut omtale/vurdering på torget?Da har det hvert besøk i bua.
Håper @Proethifi og @Wkar ble fornøyd.
Trivelige folk, tror jeg
Du ble plutselig et førstevalg når det kommer til folk jeg kunne tenke meg å be inn på hifikaffe.Takk for at jeg fikk komme på besøk til deg.
Har vel aldri blitt mer skuffet over lyden hjemme hos noen, her kunne du heller ha brukt penger på noe annet.
Hehehe, er nok bare en internspøk fra meg. 🫣Du ble plutselig et førstevalg når det kommer til folk jeg kunne tenke meg å be inn på hifikaffe.
Altid hyggelig med Østfolddinger, sikkert fordi jeg er det selv.Takk for gjestfriheten og en veldig hyggelig dag. Det var veldig imponerende å se og høre hva du har bygget, både høyttalere mm. Jeg ble veldig imponert over hvor bra lydbildet du har klart å få utav en så brutalt stor rigg det var langt over forventning! Det er ingen tvil om at du vet hva du holder på med. Likte veldig godt både lyd og det estetiske, godt håndverk og en trivelig og avslappende atmosfære å være hos deg om du skulle forville deg ned til Sarpsborg, så er du hjertelig velkommen til en lytte stund hos meg.
Har jo hørt dette så skjønte det var et forsøk på å skape noe uroHehehe, er nok bare en internspøk fra meg. 🫣
Synes det spilte veldig bra hos steinost, et stort lydbilde med masse atmosfære, detaljert og med et sykt bra trøkk. Kommer gjerne tilbake.
Bare å glede seg til jeg står på døra di.
Du ble snakket omDu ble plutselig et førstevalg når det kommer til folk jeg kunne tenke meg å be inn på hifikaffe.
Når en stikker trynet fram så fort det er en sjans blir en ofte et samtaleobjekt....Du ble snakket om
Du slipper ikke unnaNår en stikker trynet fram så fort det er en sjans blir en ofte et samtaleobjekt....