Veldig mye bedre. Stemmer, piano alt i område fra 500hz og opp. Dette har jo tatt helt over for de gamle linjene mine. (solgt)Hva tilførte de nye diskant båndene ? Ble det bedre enn før ? Greier du å beskrive litt av forskjellen ? Jeg har tenkt på det samme i mine linjekilder .
Takk for tilbakemelding
Prøver vel ikke snakke meg ned, men mer at jeg har en tendens til å høre de gode sidene i anlegg rundt om, og klarer liksom ikke henge meg så mye opp i det som ikke funker så godt. Det er først på hjemmebane jeg dra fram de aller mest kritiske ørene. Her hjemme har jeg fått mye tyn for at lyden ikke er helt som den bør. Det skal sies at det har blitt litt mindre kjeft i det siste - kanskje jeg begynne å bli en myk mann.Aldri følt att du trykker nedover, bare konstruktiv tilbakemeldinger.
Jo du har kritiske ører for hvordan ting henger sammen. Ikke snakk deg ned nå ;=)
Det er sånn med oss gale, vi har ikke vett til å bli reddeTakk for topp bevertning og lyd i toppklassen ..
Ikke vanskelig å se at du er verktøymakker, noe frontrekka di virkelig bærer preg av. Du er flink!
Masse Kapasitet og kontroll over hele fjøla, hvor elementene bare såvidt beveger seg på høyt volum.
Likte veldig godt de nye "søylene" dine som spilte fra 500 og oppover. Det var virkelig oppløst og godt å høre på.
Ville nok selv vurdert en shading for å sentrere artisten litt mer ned, men meg om det. Det er kun en smakssak og hva en selv er vant med i eget anlegg ..
Lytterommet ditt virker dessuten perfekt dempet, og jeg syntes det var veldig behagelig å oppholde meg der/tala tull med likesinnede tullebukker..
PS... selv om balltreet stod fremme så ble jeg ikke redd!!!
Når sånn ca tenker du? etter kl 17 passer for meg.Klar for besøk i morgen da?
Hva menes med dette?Ville nok selv vurdert en shading for å sentrere artisten litt mer ned, men meg om det.
Lurer du på hva shading er?Hva menes med dette?
Skjønner, linjekilder gjør stemmer litt større enn virkeligheten. Du ville likt deg her tror jeg.Hos Osten spiller alle 9 planarbåndene i samme område fra bunn til topp noe som skaper et ekstremt stort lydbilde. Jeg følte at artistene lå og svevde oppunder takhimlinga. Derfor mine tanker vdr shading og få artistene noe mer sentrert
Området de er tilegnet da din tullingLinjer som spiller hele frekvensområde, bør kanskje ha litt lytte avstand? Jeg sitter relativt nærme og ville derfor ha MTM løsning
Vet jo det Det et generelt svar til linjer og delvis til din løsning. Ingen kritikkOmrådet de er tilegnet da din tulling
Kommer du til Horten i år?Vet jo det Det et generelt svar til linjer og delvis til din løsning. Ingen kritikk
Hørtes truende ut!Kommer du til Horten i år?
Jeg er jo snillere en ett lamHørtes truende ut!
Ja nå blir jeg jo litt små skeptisk. Risikerer jeg pryl? Jeg håper å få til Horten i år ja. Du stiller vel?Kommer du til Horten i år?
Jeg er drit feig. Får jeg inn et slag, setter jeg på sprang. Mulig jeg tar osten på fart Nei, går heller for love and peaceHadde vært morsomt å se dere to hengslete slåss. Hvem vinner? Ungdom mot tard strenght?