Mye er i stor grad velkjent allerede og man ser det tydelig utifra bilder og høyttalerne. De områdene som jeg har nevnt vil være med å skape betydelig forvrengning uavhengig om man vet om det eller ikke. Slikt utgjør i grunnen mer enn noe annet.Det første en må tenke på er i grunnen hvilken problemer du har siden du trenger akustiske remedier?
mvh
Ikke helt enig, her KAN det være mye som kan gjøres i oppsettet og trådstarter har ikke kommet med en forklaring hva som er problemet enda? Alt handler ikke om akustikk og det er mange ganger vanskelig å få til i en stue pga møblerering og andre ting.Mye er i stor grad velkjent allerede og man ser det tydelig utifra bilder og høyttalerne. De områdene som jeg har nevnt vil være med å skape betydelig forvrengning uavhengig om man vet om det eller ikke. Slikt utgjør i grunnen mer enn noe annet.Det første en må tenke på er i grunnen hvilken problemer du har siden du trenger akustiske remedier?
mvh
Hvordan mener du at stor kamfiltereffekt som skaper markante tonale forskjeller og refleksjoner som går utover tydelighet og klarhet i stort omfang ikke skal være et problem? Det er jo der når man ikke har behandlet disse overflatene med spredningsmønster fra slike høyttalere.Ikke helt enig, her KAN det være mye som kan gjøres i oppsettet og trådstarter har ikke kommet med en forklaring hva som er problemet enda? Alt handler ikke om akustikk og det er mange ganger vanskelig å få til i en stue pga møblerering og andre ting.Mye er i stor grad velkjent allerede og man ser det tydelig utifra bilder og høyttalerne. De områdene som jeg har nevnt vil være med å skape betydelig forvrengning uavhengig om man vet om det eller ikke. Slikt utgjør i grunnen mer enn noe annet.Det første en må tenke på er i grunnen hvilken problemer du har siden du trenger akustiske remedier?
mvh
mvh
Den har jeg brukt i mange år, og den er litt av et kinderegg. Min kommer snart for salg da jeg får prosessor med dirac.Som enkle tiltak ang DSP er denne slettes ikke dum.
Har prøvd den selv, til stuebruk er den rimelig god.
DAC som sitter i den er heller ikke av dårlig kvalitet.
https://www.lsound.no/products/dspeaker-anti-mode-2-0-dual-core