K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Tar gjerne ansvar for å videreføre denne tråden. Bare si fra i hvilken form du ønsker Lyngen. Vi kan også kjøre spesialrunder samtidig med frie runder. Jeg syntes Jazz plater uansett kan nomineresLyngen skrev:Jeg akter å påtvinge en ny sjangerrunde (med jazzplate) for å få større bredde og gjøre det mer spennede, imo . Vi tåler å ta den utfordringen én gang til. Kanskje hadde vi kunne tatt med en klassisk den gangen også. Jeg og finger´n kan kanskje ta annen hver runde fra høsten.Karma skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor ikke flere løser tidsklemma ved å skrive sin anmeldelse i god tid før deadline? Selv skrev jeg mine anmeldelser mange dager før publisering, for å være sikker på å komme i mål.
Samtidig ønsker jeg meg langt større bredde i stafetten. Det er jo mange sterke profiler på forumet som absolutt burde vært med: Valentino, vredensgnag, Vidar P, Sounscape(!!), Trane, pedal, Mbare, musicus osv osv. Hvorfor er ikke flere av disse med??
Hadde også vært fint om det ble større bredde rent musikalsk. Tror nok klassisk blir for ambisiøst ogt vanskelig, men hvorfor ikke litt mer musikk i retning jazz?