"Rocky" Raccoon TKO's contender "Scud" Mountain Bores in first round. Retains belt.
«Hey you guys, we’re the Scud Mountain B…» (amplified sound of a toilet flushing…) «NEEEXT!»
GAAAWD! Dette var trøtte greier. Samme hva de kaller seg, disse guttene hadde ikke overlevd så mye som en sommernatt i noe som helst fjell – knapt nok på plenen foran huset til mor og far… (vill hamring på døren kl. 23:44, hodelykter på snei; «Mom! Dad! HEEELP! There’s a GRIZZLY outside our tent!!»… soveromsvindu i andre åpnes; «Now now, settle down Honey. It’s probably just a raccoon… Your dad’s on his way down – as soon as he finds his slippers.»)
Og "Grudge"? I "Grudge" hører jeg førstogfremst en potensiell kombækksingel for Robbie Williams (Tenkte å kjøre Elton John på tangenter og gjestevers, for å booste markedsappellen i 50+ segmented. Kuuult.). Og; Kom igjen mann! Kom i-gjeeeeen! Generisk syttitallssolo på autopilot eller?… JAY-ZUSS! Går det an?! Fantasiløsheten får meg til å gjespe tinningene ut av ledd. What’s that, dear? Okay… So you’re down in a «Big Hole» now? Well, GOOD FOR YOU, piss-pants! And just to keep you and your annoying puny-assed voice company, I’m gonna throw you down a BIG ROCK!
"Lift Me Up" løfter riktignok greiene over i nabobåsen til GoR/Syndicate/Prophet/Precoda-gjengen… Ja, nabobåsen. Hadde enda Dan Stuart svingt den dvaske kroppen sin over gjerdet og kuppet vokalen, kunne dette vært et lyspunkt. På størrelse med et nålehull. For, "Glass Jaw"? Vel, sikkert det óg, men glasskjeve er nok bare en del av problemet… «I’m no stranger to the canvas.»; Nei, det vil jeg tro – stiller du i ringen med den fotstillingen der, ja da ber du faktisk om å få besøke matten, mister.
Så, spør dere meg (kom igjen – spør meg da! pliiis!), har Scud Mountain Boys to (2) alternativer: enten komme seg ut av flanellspysjen, eller gå og legge seg igjen.
godnatt. esp