You're never alone with a rubber duck!Det er jo genialt for kverrulanter med færre og færre venner da. Man blir liksom aldri helt ensom (alene) ;D
Godt spm! mer redelig å flagge hvem man er,selv om man er inne i andre, tredje el hvilken runde det nå måtte väre...Det er sant. Hva skal man med flere aliaser foresten?
Jeg har også undret meg over disse "flinke" aliasene, men har vel tenkt at Rocco og Flinkgutt er kompiser. Hvem er det forresten som er avslørt? Greit å vite før man blir helt paranoid når "alle" er mot deg, kan jo hende det bare er enTror det er at en person opererer med tre forskjellige nick samtidig, som er denne sakens kjerne. Men "flinkgutt", "flinkjente" og "Rocco" er såpass gjenkjennelig, at jeg ser nå helst humoren i det. ;D Å diskutere med seg selv kan jo være artig det også.
Mvh. Johan
Tenkte jeg skulle skrive mindre med det nye nicket, men det ble med tanken. :-/Gjest Baardsen...hmm, farlig kriminell.
Det er tanken som teller, og du har jo ikke mer enn rundt 6 "besøk" pr dag ;DTenkte jeg skulle skrive mindre med det nye nicket, men det ble med tanken. :-/
Selge noe...Det er sant. Hva skal man med flere aliaser foresten?
Kankje du kunne informert om hvem dette er?Avslørte forleden en med 3 aliaser her på sentralen!!!
Hadde jo i den anledning vært artig å visst hvor mange som spiller falskt her
Med 3 aliaser kan du jo kuppe en tråd rimelig hardt eller ???
Kan du ikke bare oppdatere forumets nåkk-list?Avslørte forleden en med 3 aliaser her på sentralen!!!
Jeg kalte meg "Karl" før. Nå kaller jeg meg "Gjest", men det er ikke mitt egentlige navn. :-[
Et alias pr anlegg ! Jeg har:Lure på om disse som har flere aliaser har opp til flere pop-annlegg også
Blir ein ikkje schizofren av å ha mange aliasar?
Elles bør de iallfall ha eitt alias som brukar nynorsk målføre. Elles tykkjer eg det er dumt.....
Stor bekymring for avanserte svindelopplegg ser jeg.
Men kan noen referere meg til noen eksisterende diskusjoner her på HFS der man mener at en person har brukt flere aliaser eller ennå verre et salgstriks?
Synes du skal offentliggjøre dette.Avslørte forleden en med 3 aliaser her på sentralen!!!
Hadde jo i den anledning vært artig å visst hvor mange som spiller falskt her
Med 3 aliaser kan du jo kuppe en tråd rimelig hardt eller ???
Tenker du IP-messig? I så fall bør man tenke på at mange mindre bedrifter og lignende ofte kun har et begrenset antall offisielle IP-adresser (av og til bare en) med intern NAT-ing over til eget subnet. Samme problem oppstår også ved dynamiske IP-adresser tildelt av DHCP.Det er relativt enkelt å implementere motstandsdyktighet i systemet mot slike skissofrene, om man ønsker.
Ja, tydeligvis. Jeg ble for en stund siden "bannet" fordi en annen bruker ved HFS (som egentlig fortjente banningen?) brukte samme IP som meg fra arbeidsplassen. Det er snakk om en stor arbeidsplassFinnes det bedrifter med mer enn en som sitter på hifisentralen i arbeidstiden da?
Toppen av scizofreni må være når man spør på forumet om hvor en selv har blitt av!! ;DBlir ein ikkje schizofren av å ha mange aliasar?
Elles bør de iallfall ha eitt alias som brukar nynorsk målføre. Elles tykkjer eg det er dumt.....
Hæææ... Betyr det at hvis min samboer skulle bli ufin i forbindelse med den ene ustabile dagen i måneden, så kan jeg bli bannet pga av at vi har samme IP adresse?atonal skrev:Ja, tydeligvis. Jeg ble for en stund siden "bannet" fordi en annen bruker ved HFS (som egentlig fortjente banningen?) brukte samme IP som meg fra arbeidsplassen. Det er snakk om en stor arbeidsplass