Neida Sør Varangerværing, og ikke same! Etter eget valg står jeg ikke "apartaeidmantallet".ivar skrev:heheh, en engasjert same!
Men noe bra kan man si om Vadsø, de har pen utsikt når de ser mot sør over Varangerfjorden! ;D ;D ;D
Neida Sør Varangerværing, og ikke same! Etter eget valg står jeg ikke "apartaeidmantallet".ivar skrev:heheh, en engasjert same!
Da er det jo alltids en som er enig i mer eller mindre velfunderte teorier....jowil skrev:I reklameøyemed er det jo genialt. Som debatteknikk er jeg litt mer usikker.
Jeg sitter hjemme med VPN-oppkobling til langt over 10 nett, så keg kan enkelt operere med mange IP-adresser. Her finnes det også andre løsninger for å skjule sine egentlige IP.jane skrev:Tenker du IP-messig? I så fall bør man tenke på at mange mindre bedrifter og lignende ofte kun har et begrenset antall offisielle IP-adresser (av og til bare en) med intern NAT-ing over til eget subnet. Samme problem oppstår også ved dynamiske IP-adresser tildelt av DHCP.Det er relativt enkelt å implementere motstandsdyktighet i systemet mot slike skissofrene, om man ønsker.
Jan E Veiset