Ja den enorme dynamikken hjemme hos deg virket som en tidsmaskin, og dro meg 30 år tilbake i tid, da vi tømte ampene i noen Beist av noen Cerwin Vega høyttalere - og da, selvfølgelig med minst en halv flaske innabordsDynamikken er så enorm, at skal vi nærme oss apekistenivå må vi ha i oss omtrent halve flaska for at vi skal komme på samme nivåSjønner godt at folk med hornhøyttalere må sløve ned sansene litt før det sitterDeler helt klart JJ's syn her, en dram eller to roer ned kroppen og gjør det svært mye enklere og nyte freden og musikken.
Ikke minst dempet belysning, evt helt mørkt.
Hillarious.... fikk høre fra ei som nå er min ex... men ikke av nevnte grunn.... men "hadde du levt på 60 tallet så hadde du vært hippie"..."what did those hippies call the music of Greatful Dead when the acid wore off? -boring"
Trådens beste post.Jeg kan fint nyte musikk uten alkohol, men når jeg nyter alkohol trenger jeg musikk.
Definitivt enig! Dette er i samme gata som fotgjengeri og biler - alle bilister er fotgjengere, men ikke alle fotgjengere er bilister!Trådens beste post.Jeg kan fint nyte musikk uten alkohol, men når jeg nyter alkohol trenger jeg musikk.
Helt enig. Der er eg 100% prinsippfast. Med én gang det ser ut som at eg har to armer til platespilleren går eg over til digitalt.Å nyte en whisky eller armagnac mens det kommer bedre og bedre lyd fra anlegget gir høytid her. Men verdt å huske at alkohol og LP-avspilling kan gå ut over PU.
Det er en av grunnene til at jeg ikke liker å gå ut og drikke med den gemene hop. Folk skal jo absolutt ha musikk overalt, det er til å bli sprø av.Jeg kan fint nyte musikk uten alkohol, men når jeg nyter alkohol trenger jeg musikk.
Helt klart. Jeg depper best etter litt alkohol.Det er en av grunnene til at jeg ikke liker å gå ut og drikke med den gemene hop. Folk skal jo absolutt ha musikk overalt, det er til å bli sprø av.Jeg kan fint nyte musikk uten alkohol, men når jeg nyter alkohol trenger jeg musikk.
Det må da kunne gå an å drikke uten å ha det så jævla gøy hele tiden?
ebay + alkohol er nesten verdt en egen tråd.......Rødvin + musikk + vintage hi-fi + vinyl = lørdagskveldens høydepunkt. Bestillte "ny" SA 9800 Pioneer forsterker på Bayen - lørdag kveld. Vant budrunden, selv med vin innabords.
Jæskla spennende å se hvilke budrunder du har vunnet søndag formiddagebay + alkohol er nesten verdt en egen tråd.......Rødvin + musikk + vintage hi-fi + vinyl = lørdagskveldens høydepunkt. Bestillte "ny" SA 9800 Pioneer forsterker på Bayen - lørdag kveld. Vant budrunden, selv med vin innabords.