Det blir spennende og se hva kassene inneholder.Et par timer nå så står det to svære kasser her
Like hele forhåpentligvis.
Du burde skamme deg B!!! Tenk å sette noe så flott i skammekroken. Hva galt har de liksom gjort deg...
Ikke jeg heller The Shy!Har vel aldri hørt B&W spille så bra som hos deg, og grunnen er nok Trinnov i kjeden. Jeg har stor tro på at Trinnoven kan trylle det beste ut av neste høyttaler også.
Spennende å følge med i hvert fall
Burde jo være noe ganske så oppegående som kommer inn når 802 D3 blir satt i skammekrokenVel!
Disse står hvertfall pent parkert i skammekroken foreløpig8)
Har fortsatt drivere på utlån. De kommer tilbake når bestillingen fra Precision Devices kommer. Kan ikke være så langt unna.The Shy! Hva skjer hjemme hos deg nå? Får du lyd i kjelleren snart?
Bedre idag enn igår.. Vel jeg forstår ikke arc og hvordan jeg skal gjøre noe så enkel som å bytte preset. alt måler det samme i REW.. Uansett hva jeg gjør. Noe galt jeg gjør her, men forstår ikke hva.De står bare i veien, ikke værre en det.
Hvordan går det med lyden hjemme nå Retep, og er formen stigende?
Surround høytalere burde de nok duge til
Skal sjekke om det er noe tessSurround høytalere burde de nok duge til
Ikke glem å tørke bort ørevoksen ogsåDet spiller.....det spiller!!! Å DRA TIL HELVETE DET SPILLER. Jeg begynner å grine nå........Det er det VILLESTE
Nå er ikke ht noe i nærheten av innspilt men FOR en jævla pondus.
Får 802 til å fremstå som bokhøyttalere i forhold. Jeg mener det helt seriøst!!!!!!
Jeg må gå å tørke vekk snørr og tårer nå
Jeg har ikke facebook... er d noen som har lyst å fortelle åssen høyttalere d er snakk om..?Ser bildene på facebook men ikke her
Gratulerer med nye høyttalere!
Jeg har ikke facebook... er d noen som har lyst å fortelle åssen høyttalere d er snakk om..? ????????????Ser bildene på facebook men ikke her
Regner med det er 2 så det er stereo?Vis vedlegget 527519Jeg har ikke facebook... er d noen som har lyst å fortelle åssen høyttalere d er snakk om..? ������������Ser bildene på facebook men ikke her
Takker så meget unge mann.Ikke glem å tørke bort ørevoksen ogsåDet spiller.....det spiller!!! Å DRA TIL HELVETE DET SPILLER. Jeg begynner å grine nå........Det er det VILLESTE
Nå er ikke ht noe i nærheten av innspilt men FOR en jævla pondus.
Får 802 til å fremstå som bokhøyttalere i forhold. Jeg mener det helt seriøst!!!!!!
Jeg må gå å tørke vekk snørr og tårer nå
Du høres fornøyd ut og det er som forventet etter formidabel oppgradering, gratulerer
edit: ser for meg bokhylla de med 802 i
OI! er det 800 d3?
Satan Peter! Ser jo akkurat ut som hos meg jo Må være en ekstremt syk person som gidder det der8)
I all sin prakt med sine små søstereOI! er det 800 d3?