Det er det mange som gjør også.Nesten så man skulle vurdert å søke jobb der ute![]()
Med 2-4 rotasjon er det klart at om man er glad i livet utenfor arbeidssted, er det en perfekt måte å jobbe på.
Men så er en borte 1/3 av året også.
Det er det mange som gjør også.Nesten så man skulle vurdert å søke jobb der ute![]()
Tja, ingen problem å være borte.. ulempen min er vel mangel på de rette papirerDet er det mange som gjør også.
Med 2-4 rotasjon er det klart at om man er glad i livet utenfor arbeidssted, er det en perfekt måte å jobbe på.
Du trenger jo bare å ta kursa da?Tja, ingen problem å være borte.. ulempen min er vel mangel på de rette papirer![]()
Tja, får vel sjekke litt.. kjenner meg klar for en forandringDu trenger jo bare å ta kursa da?
Et av problemene når man jobber på "land" er at enkelte av oss bruker bortmot 100% av tiden til jobb. Har selv en plan om å slutte med dette - får ingenting igjen fra å være så engasjert. Har allerede begynt å sende oppgaver til blårussen lengre oppe - ting som er gjort på 30 min tar ukerDet er det mange som gjør også.
Jeg lever ikke i den illusjonen at andre ikke kan gjøre jobben jeg gjør. Har bare merket meg at folk faktisk ikke skjønner hva man bidrar med, derfor har jeg sluttet å gjøre jobben for andre - så får de gjøre den selv. Holder meg til oppgaver som tilhører meg. Om dette er bra for organisasjonen som helhet er jeg mindre sikker på.Jeg sluttet å bruke for mye tid på jobben etter et hjerteinfarkt , man er ikke så uunværlig som man liker å tro…
Lot også offshore sertifikatet gå ut, litt kinkig å ha hjerteproblemer og sitte fast ute. Penger er ikke alt, om man har nok av det,,,,
Det er nok en vekker som gjør at en innser det fundamentale med livet.Jeg sluttet å bruke for mye tid på jobben etter et hjerteinfarkt , man er ikke så uunværlig som man liker å tro…
Lot også offshore sertifikatet gå ut, litt kinkig å ha hjerteproblemer og sitte fast ute. Penger er ikke alt, om man har nok av det,,,,
Haha, skjønte ikke konteksten umiddelbart og trodde det var en voksen person, og tenkte i alle dager..Værste er de som er på besøk. Hadde besøk av en som fant det for godt å slå hjul i stua, med resultatet at den ene høyttaleren veltet over og traff TV-en.
Det ville virkelig fått meg til å ikke invitere folk inn lengreHaha, skjønte ikke konteksten umiddelbart og trodde det var en voksen person, og tenkte i alle dager..![]()
Har du aldri vært med på detHaha, skjønte ikke konteksten umiddelbart og trodde det var en voksen person, og tenkte i alle dager..![]()
Da spesielt fulle voksne. Når promillen passerer 0.5 så forsvinner fornufen fullstendig.Utrolig nok er det oftest de voksne som ramponerer mest![]()
Svake menneske..Helt svimmel når den var ferdigTakk for tipset.....morsom sak!
Prøv den på 90 db eller mer duSvake menneske..![]()
Jobber med saken..Prøv den på 90 db eller mer du![]()
Nei det er vel lite nytt å spennende.. desverre..Hvordan er livet i Narvik om dagen da @X-Cell ?
Noe å melde fra det vakre nord?
Er ikke meg imot.. men fruen ønsker ikke å flytte så langt unna familie osv. Kjekt med barnevakterFår flytte ned hit da![]()
Whaat, du bor jo nesten verdens navle(Håkvik)Er ikke meg imot.. men fruen ønsker ikke å flytte så langt unna familie osv. Kjekt med barnevakter
Personlig så hadde jeg flyttet til Elverum-flisa området umiddelbart om jeg kunne![]()
Bare nestenWhaat, du bor jo nesten verdens navle(Håkvik)![]()