alphamale
Hi-Fi freak
Norway cup er stas for små gutter.
Selv om det ble tap i alle kamper.
Selv om det ble tap i alle kamper.
Ikke hvis du skalDu din lille Jævel :=) Skal du til Horten?
Faan da blir det bare en jævel....... Meg.Ikke hvis du skal
Samme her, for det første så tar det noen ganger litt tid å venne seg til noe nytt/annerledes i lyden. Og samtidig så, i hvert fall for min del, så avhenger "lytteformen" litt av dagsformen. Det tror jeg gjelder de fleste, selv om kanskje ikke alle har selvinsikten til å ta det innover segJeg kan fort bruke noen uker på å evaluere lyden i et oppsett.
Presis!Samme her, for det første så tar det noen ganger litt tid å venne seg til noe nytt/annerledes i lyden. Og samtidig så, i hvert fall for min del, så avhenger "lytteformen" litt av dagsformen. Det tror jeg gjelder de fleste, selv om kanskje ikke alle har selvinsikten til å ta det innover seg
Til gjengjeld så er du jævligst....... Så da veier det opp for mangelen av andre småjævler som ikke rekker deg opp til knærneFaan da blir det bare en jævel....... Meg.
Jeg gjør mitt beste........for att det skal bli riktig ille :=)Til gjengjeld så er du jævligst....... Så da veier det opp for mangelen av andre småjævler som ikke rekker deg opp til knærne
Mulig jeg ikke hat fått det med meg, men har du fått mere sigberg der oppe?Ellers er det faktisk halvtravle dager, og det merkes at hverdagen er på anmarsj.
Dronninga startet i ny jobb som krever en del, og da blir det mye på far
Har jobbet oppe på sutreloftet med lyden i noen dager, og har brukt siste tiden på å "kjenne" på den nye lyden.
Jeg kan fort bruke noen uker på å evaluere lyden i et oppsett.
Og tenkte jeg skulle dele erfaringene jeg har fått i @SigbergAudio tråden etterhvert. Ikke noe banebrytende opplegg, men noen interessante observasjoner er gjort underveis.
Digg! Jeg er over på havrekli...visstnok enda "sunnere" Ikke mer biff på meg på en stundOg til glede for alle, og da spesielt entusiasten @erk, så kommer det bilder av maten denne gangen også. Eller det vil si ett
Vis vedlegget 949021
Du tenkte ikke på å kaste oppi den makrellen i tomat? Kunne jo vært interessant…Og til glede for alle, og da spesielt entusiasten @erk, så kommer det bilder av maten denne gangen også. Eller det vil si ett
Vis vedlegget 949021
Kli er jo som kjent fiber.Digg! Jeg er over på havrekli...visstnok enda "sunnere" Ikke mer biff på meg på en stund
Eller... jeg gjorde et unntak med hjort indrefilet og kantareller i dag, siden det tross alt er mandag og det må feires!!
Jeg maula i meg alt du ser på bildet der en dag med samme skjea samtidig en dag uti forrige uke.Du tenkte ikke på å kaste oppi den makrellen i tomat? Kunne jo vært interessant…
Laktose intolerant?Havregryn med melk er jo rene luksusen! Her i huset har frokosten i snart 20 år vært havregrøt laget på vann. Etter en god skylling av gryna først må vite..
Nei. jeg mener bare at melk er for kalver. Jeg skyller gryna til vannet er klart igjennom en sil og lar dem ligge i vannet over natten. Blander i cottage cheese og noen rosiner. 1 - 1.5 dl gryn rekker for to personer og holder deg gående en god stund.Laktose intolerant?
Du kunne ikke tenkt deg jobb på Haugesund sykehus?Ja ok!
Jeg fant noen bilder i farta her
Til glede for gamle og nye venner. Og siden @MakkinTosken prøver å venne seg til matbilder, er disse til ære for han
Vis vedlegget 949148 Vis vedlegget 949149 Vis vedlegget 949150 Vis vedlegget 949151 Vis vedlegget 949152 Vis vedlegget 949153 Vis vedlegget 949154 Vis vedlegget 949155 Vis vedlegget 949156
Jobber der, lei av maten i kantinenSkal du legges inn?
Ser så barsk ut. Men sannheten er jo myk som en svamp. Hehe.Om noen dager er det hurramegrundt i Horten.
Håper å møte gamle, og nye lydnisser som meg selv
Vi ses!
Vis vedlegget 952766
Fredag, etter att solen har stått opp. Men når litt usikker.Stemmer det S!
Jeg er VELDIG snill
Når stikker du sørover?
Ut av form Birger? Litt småslapp bisepsOm noen dager er det hurramegrundt i Horten.
Vi ses!
Jupp!Ut av form Birger? Litt småslapp biseps
Planen min er masse skryting, lyving, røverhistorier og øl Kommer ramlende inn på fredagskvelden/ettermiddagen en gang, ringer deg når jeg er på plass.
Jeg lever i den illusjonen at jobben blir i hovedtrekk å henge i 45 graders vinkel ved bardisken?Du kan komme å lyve så mye du vil, men faen ikke tro du slipper å jobbe mens skravla går...
Jeg har kjøreplan klar for deg min venn! Håper du er i toppform
Birger er skjevhendt. Her er et skjeldent bilde av hans høyre armOm noen dager er det hurramegrundt i Horten.
Vi ses!
Vis vedlegget 952766