Jeg tar marantzen kan heller kjøpe tennvæske til deg!Denne skal opp på sutreloftet.
der skal den parres med @SigbergAudio systemet, og Marantzen skal brennes i bålpanna med dukkehuset ute i hagen når det er dugnad til helga
Jeg tar marantzen kan heller kjøpe tennvæske til deg!Denne skal opp på sutreloftet.
der skal den parres med @SigbergAudio systemet, og Marantzen skal brennes i bålpanna med dukkehuset ute i hagen når det er dugnad til helga
Hahaha, jeg har jo marantz selv da, og har vært fornøyd med det…men jeg skjønner vi er ulike der!.Så du mener den er verdt en slant @Zeke1983 ?
Jeg har tilfeldigvis hørt den Marantzen og har hatt noe lignende hjemme også, og det er som om det ikke går an å slå prosesseringen helt av, det låter liksom bare 99% som det skal i stereo.Hahaha, jeg har jo marantz selv da, og har vært fornøyd med det…men jeg skjønner vi er ulike der!.
Kunne nok ha spandert fyrstikker til bålet og
Ikke tøffe deg nå Birger, du vet hvor mye du liker å leke med dukkehusetog Marantzen skal brennes i bålpanna med dukkehuset ute i hagen når det er dugnad til helga
Håper ikke det er hørselen!Enig i det!
Men identiteten i lyden generelt avviker noe fra hvordan jeg vet det kan spille.
Jeg kan leve med at det er litt ugang i det totale bildet, men ikke slik det er nå, når jeg vet hvor bra det kan være.
Blir spennende dette. tenk om det er hørselen
Kanskje jeg innbiller meg jeg er ei flaggermus, men virkeligheten er at hørselen subber med rullator rundt i huset her.
Men han hadde vel på et vis et rom som var likere kjelleren hos meg, lavt under taket, ganske mye demping, ikke så veldig stort rom. Får ta turen innom deg og høre en dag. Det var vel masse romgain helt i bunn hos deg, kan det være at det er for mye dypbass som maskerer vekk litt av trøkket/midbassen lenger opp?Kom til å tenke på han lydmixeren borti gata her som har et nesten identisk system.
hvor vi brukte noen få timer på å rigge det opp.
Det låt ganske så bra på dag 2 der, og heller ikke der var alt rosenrødt i "kurven" om jeg minnes rett.
ja selvfølgelig; my bad,,,, så kun ny pre mao?Ampene står montert i talerne
Jepp!ja selvfølgelig; my bad,,,, så kun ny pre mao?
Det stemmer!Men han hadde vel på et vis et rom som var likere kjelleren hos meg, lavt under taket, ganske mye demping, ikke så veldig stort rom. Får ta turen innom deg og høre en dag. Det var vel masse romgain helt i bunn hos deg, kan det være at det er for mye dypbass som maskerer vekk litt av trøkket/midbassen lenger opp?
Jeg elsker nerding, det er sykt mye dedikasjon i dette!!Og så har jeg startet jakten på å presse mest mulig smak ut av disse to.
Norsk mel fra Kvelde Mølle som er florsiktet, samt Emmer fra Holli mølle.
Jeg fortsetter å bruke surdeig som ferment i denne også.
Disse meltypene er ikke like «sterke» og inneholder noe mindre glutenprotein, så det kreves ikke like lang modning, som de jeg lager nå
Vis vedlegget 1020674 Vis vedlegget 1020675
Jeg skal ikke si det er en besettelseJeg elsker nerding, det er sykt mye dedikasjon i dette!!
Fanken, jeg som hadd sett for meg tur med pizza og sigberg lyd, treningsprat og et gigantisk bål med lekestue , marantz reddet i bytte mot fyrstikker og en flaske tennvæskeUansett!
Jeg sendte en pm til en hyggelig kar borti gata som jeg tenkte kunne hjelpe meg med en stusselig kabel.
Han jobber jo med lyd, og har også et system fra @SigbergAudio som arbeidsverktøy.
Jeg fikk napp!
Jeg fikk ikke bare napp, det endte faktisk med at han ville overta marantzen
Så @Zeke1983
Den havner dessverre ikke i bålpanna i denne runden, så du kan spare deg tennvæske, og fyrstikker
Velkommen skal du være uansettFanken, jeg som hadd sett for meg tur med pizza og sigberg lyd, treningsprat og et gigantisk bål med lekestue , marantz reddet i bytte mot fyrstikker og en flaske tennvæske
Tusen takk! Skal ikke se bortifra det kan bli en liten hifi turne!Velkommen skal du være uansett