HAREPUSEN
avtrÄdt 010924
Omg ,, ser bare delicious ut
Omg ,, ser bare delicious ut
Det var nok Ă„rsbeste fra denne kantenOmg ,, ser bare delicious ut
Du fÄr fÄ deg ei slik tskjorte som eg har.Jeg syntes du er en grepa kar, og liker stilen din som oftest, men slag under beltested straffes med rÞdt kort.
Ja er litt usikker selv.Jeg skal heller svare pÄ spile prosjektet ditt. Jeg har og tenkt pÄ spiler og har vÊrt innom diverse tanker og ideer. FÞrst til ditt eksempel. Jeg synes det blir litt i overkant og i tillegg litt kaos med streker(spiler) Jeg synes det er penere med bredere plank. Lurer pÄ om de er 68mm de jeg har liggende. Jeg vurdere Ä kombinere de sammen med halve bredden. Jeg har slisset noen, og frest radius som en test. Dette skal kun brukes pÄ akustikk panelene mine(tror jeg)
En liten test lagt pÄ gulvet. Usikker pÄ om det blir en slik kombinasjon. Blir kanskje som en strek kode
Vis vedlegget 1036425 Vis vedlegget 1036426
Trodde ikke din hjerne kunne settes ut av spill, men det var kanskje hu du tenkte pÄ?Ja er litt usikker selv.
MÄ liksom se det "live" fro Ä fÄ de riktige inntrykkene. Hu jeg bor med er litt skeptisk sÄ jeg mÄ ogsÄ fÄ det i en kulÞr som ikke setter hjernen ut av spill med 3d effekter.
Jeg vet jo det finnes masse Ă„ velge i.
Godt innspill. Takker min gode mann i west
Jeg trodde heller ikke det, men det har vÊrt episoder hvor hjernen har vÊrt usikker NÄ er det dronninga som sliter med effekten av spiler sier hun. Men jeg tror hun overdriver littTrodde ikke din hjerne kunne settes ut av spill, men det var kanskje hu tenkte pÄ?
Gratulerer med dagen forresten
Takker min gode mann.Happulerer med dagen @alphamale , du ligger bare 2 Ă„r forran meg i lĂžypa
NÄr jeg gÄr tur med hunden sÄ kommer jeg ofte i prat med forskjellige folk, i gÄr sÄ mÞtte jeg en kar var 80 Är. Han virket sprek som bare det, og han fortalte at han hadde trent og lÞpt jevnlig frem til han var 75. SÄ moralen er vel at hvis en mosjonerer jevnlig, og legger inn litt styrketrening, sÄ er i hvertfall sannsynligheten mye stÞrre for at man holder seg i god form til en blir like gammel som han
Selv er jeg mer begeistret for gamlingene som sverger til at grunnen for et langt liv handler om rause mengder brennevin, hamburgere og jevnlig sexHappulerer med dagen @alphamale , du ligger bare 2 Ă„r forran meg i lĂžypa
NÄr jeg gÄr tur med hunden sÄ kommer jeg ofte i prat med forskjellige folk, i gÄr sÄ mÞtte jeg en kar var 80 Är. Han virket sprek som bare det, og han fortalte at han hadde trent og lÞpt jevnlig frem til han var 75. SÄ moralen er vel at hvis en mosjonerer jevnlig, og legger inn litt styrketrening, sÄ er i hvertfall sannsynligheten mye stÞrre for at man holder seg i god form til en blir like gammel som han
RĂ„ grill!!!Gratulerer til villmarkskokkenâŠâŠ, og selv om Karmana driver Ăžnsketenkning tror jeg nok jevnlig vedlikehold er det beste i lengden.
UtendĂžrs mat krok under arbeid og snart klar for test av pizzabunn ala alpha
Vis vedlegget 1036499
Takker for det Roald, og takk for en hyggelig samtale pĂ„ tlf tidligere i dag.Gratulerer til villmarkskokkenâŠâŠ, og selv om Karmana driver Ăžnsketenkning tror jeg nok jevnlig vedlikehold er det beste i lengden.
UtendĂžrs mat krok under arbeid og snart klar for test av pizzabunn ala alpha
Vis vedlegget 1036499
FF,, skulle vi visst for 2 uker sidenJa det er superdigg.
Om du skal til Mandal @HAREPUSEN anbefaler jeg deg Ä gÄ innom Trond Skogvoll og LandÞy brÞd&pizza for Ä fÄ en oppvisning i surdeigsbakst i tillegg.
Absolutt ikke, jeg begrenset meg faktisk siden jeg ble pÄspandert.Indisk er bra, men 3 hovedretter? Litt OTT kanskje?
Skal du bygge om er det like greit Ä fÄ ting innebygd i veggene (sub'er altsÄ).Er det noen av dere medforumister som sitter pÄ noen gode ideer eller bilder som kan sette igang en tankespinn?