alphamale
Hi-Fi freak
Tilbake offshore for å jobbe litt da
...og med hjerte på riktig plass. Ubeskrivelig trist.Utrolig flott fyr som dessverre hadde mange plager, men et utrolig godt humør, og en egenskap til å spre glede rundt seg.
Kan ikke siste mann flyte på flesket?Det jeg skal skrive nå er helt sant, og det ble vedtatt når jeg var ute på jobb sist tur.
Pga. at gjennomsnittsvekten på mennesker har gått opp så har vi hos oss vært nødt til å redusere kapasiteten
på max POB ( persons on board) fra 60 til 59.
Dette fordi livbåtene er designet med en gjennomsnittsvekt på max 75kg pr person.
Jeg mener det ble sagt at den nå er 85 kg.
Så om vi måtte evakuere alle i livbåtene ville vi vært overlastet med den siste stakkaren.
I så fall før kl 24 På Horten sa du at all magefett blir til kuk etter kl 24Meg tenkte du på?????????
De måtte ha leid inn en heftig skycrane om jeg skulle fraktes hjemTror ikke jeg hadde fått plass i helikopteret med den maten der
Spiser du 4-5000 kalorier og går ned 2 kg på en måned?Jeg tror faktisk at jeg er den eneste ombord av 59 stk som går ned i vekt på en offshore tur på 14 dager.
2 kg av denne turen.
Ligger på ca 16k skritt i snitt på et innsnevret område, og trener 12 av de 14 dagene.
Denne gangen tok jeg Badstu etter jobb første uka også.
Det på tross av at jeg ligger på 4-5k kalorier i døgnet.
Gjennomsnitt hvilepuls ligger på 44 bpm.
Men sliter litt med å få nok søvn, tross dette var kanskje den beste turen så langt i år.
Uansett!
Bra jobba @X-Cell.
Hehe.. høres mistenkelig kjent ut har derfor satt kjøleskapet ut i garasjen.. fruen å ungen var ikke like happySpiser du 4-5000 kalorier og går ned 2 kg på en måned?
Jeg ligger godt under 2000, og hvis jeg går for sakte forbi kjøleskapet så er jeg opp en halv kilo.
Tenk at du husker detI så fall før kl 24 På Horten sa du at all magefett blir til kuk etter kl 24
Heldigvis stemmer ikke det for meg …I så fall før kl 24 På Horten sa du at all magefett blir til kuk etter kl 24
Haha.. har brukt den sjøl.. klappet på magen å sagt at "tenk.. etter 24 blir alt dette kun.."Tenk at du husker det
Prøver du å antyde at du er gammel og langsynt Birger ? Du reflekterer dette ekstremt bra med bildetLitt mys på loftet med en kaffeskvett i formiddag.
Er ikke så gale der heller Vis vedlegget 1070329
Jeg husker godt at Jørn Rune pratet om hvor rått et par 801 Nautilus han hadde bygget om til aktiv drift spilte - og dette er ca 15 år siden.Selve oppbygging og tilvirkning av forsterker, samt tilvirker av plate/kabinett vil bære navnet av Tonalab.
Branding av Midgard Audio.
Og de fleste som kjenner dem vet da hvem som står bak firmaet
Du er den eneste jeg vet, for uten hu jeg bor med som klarer å grave frem skavankene mine, og gjør meg oppmerksom på detJeg begynner å bli forutsigbar altså?
Imponerende hva du får til tross for at du er nordlending. Du viser at en kan få til det meste selv med et sånn handikapNoen andre som vil prøve seg?????
Ja jeg har ikke begynt å drikke ennå ,slik at jeg tar alt i verste meningFaen. Her fyrer jeg, og så får den reaksjonen
Siden dette er en mattråd. I morgen serverer Tosken sin, Calzone Piccante med Spianata Calabrese, til fru Tosk. Du vet, veien til en kvinnes hjerte...Nå må jeg få rappet på fårikålen
Hvordan har den tatt kvelden? Er den gammel?Den ene JC-1 blokka har tatt kvelden her