Alt er relativt hos Einstein

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Einstein

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Antall liker
    4.305
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Gratulerer så mye med spennende talere 🤗 🎶 ,Apertura har vekket nysjerrigheten min innimellom slaga selv også som en ``musikalsk underdog blandt jungelen der ute, skulle nesten fått lånt en Spec rsa m99 forsterker av Gjallarhorn også i samme slengen skulle ikke forundre meg at det hadde vært en hånd i hånd kombo bare synd de også er så billige🙈 ellers støttes at Gjallarhorn/Alan yter top service 🤗
    og håper du får kjappt dreisen på moon kjedelig at den skulle ende opp slik på veien,men disse potmeterne som er brukt her er vel ikke så vriene å få tak i er vel relativt vanlige motoriserte Alps
    Takk for det, Ivan. Ja, er meget godt fornøyd med høyttalerne og Spec er absolutt på radaren, men tar det litt rolig med forsterker foreløpig. Har to reserveforsterkere jeg kan bruke og tror jeg skal se meg litt godt rundt før jeg går til innkjøp. Det fine nå er at forsterkereffekt er tilnærmet irrelevant, nå er det mer å finne en lyd man liker. :)

Tror det går helt greit å reparere Moon-forsterkeren og å få tak i nytt potmeter, er jo slikt sett en bagatell. Loddekunnskapene mine er noe rustne, men finnes et elektronikkverksted her som sikkert kan hjelpe meg med det. :)

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn