Black? Det er jo en PU i klasse med AT95e..den er god til prisen, men heller uinteressant lydmessig. På en Pro-Ject Debut III, derimot..der er den genial--Min første Pro- Ject- 1.2- hadde jeg den på.Denonen fortjener bedre..Sumiko har ett negativ: Nåla mangler noen som helst form for beskyttelse..skjøre greier
Bare synd vdH DDT2 er så dyr..
Neimen i all verden...
du leste at jeg hadde gode erfaringer med Gradoen...på en DP-47f som jeg hadde i 10-11 år(ja da hadde flere pu`s) eller var det noe du ikke fikk med deg.
Levde med Gradoen i mange år , og tro meg det hadde jeg ikke gjort hvis den var uinteressant lydmessig. Den var lett og like!
Det er ikke gull alt som glimrer vet du, vi husker vel alle denne
Truth of GOLDMUND - $9500 and $100 CD/DVD player use the same parts. , men av og til treffer man på kombinasjoner ved tilfeldigheter som overrasker!
Det vet jo du også, som sikkert har drevet med hi-fi i flere tiår slik som meg selv.
Jeg synes du har noen rare "jeg vet best" holdninger, sier ikke at "Black" er den beste pu og oppdrive langt i fra, men ga duuuden et hint at den fungerte bra sammen med "47eren" !
At den er positivt priset er vel ikke noe negativt?
Vh
S