![](http://www.bilborecords.be/sites/default/files/styles/large/public/Puss%20N%20Boots%20-%20No%20Fools%20No%20Fun.jpg?itok=fUVYs-Lm)
|
Kan pokker ikke gjöres bedre!
En god malt og denne på stereo´n når man endelig kom hjem igjen til oppsettet!
![]()
mvh
Det der er en opplevelse for livet, som du så treffende sier det, da skal man være obs på skivene til broren om man skulle komme over noen av de! Bra musikk iaf denne American Recordings serienEn god malt og denne på stereo´n når man endelig kom hjem igjen til oppsettet!
![]()
mvh
Hadde gleden av å hilse på broren hans en kveld, i et studio i Nashville i 2010. Etter han la på sin sang på duetten han skulle synge, ble i sittende å prate - det ble midnatt før denne hyggelige mannen skulle hjem. Tommy Cash har forresten gitt ut noen råbra skiver, ikke er klar over det. Noe av det vi pratet om - dvs. som Tommy pratet entusiastisk om - var filmen om broren. Dvs. hvor mye som var galt i filmen, fortalt med masse humor og masse personlighet, selv om han var langt annet enn høy og mørk. Et minne for livet, forresten. Denne dagen, og en hel uke til i et av de råeste studioene i musikkbyen Nashville. Som bare i sentrum byr på rundt 30 live country music barer som byr på gratis musikk fra råbra musikere fra formiddagen til nattestid 364 dager i året - det er sant - dere som ikke har opplevd. det. Kan like gjerne si det - denne uka i dette innspillings studioet, hvor de største stjernene har vært og er, sammen med noen av byens beste musikere - er min største opplevelse på høyde med da ungene ble født![]()
Har den på vinyl, men må si at den skuffet meg.Litt for mye blues for meg denne, men fikk den i bonusgave så den får få en sjans...
![]()
mvh
Er redd den blir en stövsamler her hjemme ogsåHar den på vinyl, men må si at den skuffet meg.Litt for mye blues for meg denne, men fikk den i bonusgave så den får få en sjans...
![]()
mvh
Både musikalsk og lydmessig.
Den første er mye bedre.
Det der var verdt å bruke tid på, me like!!![]()
Ikke akkurat ny denne , men artig album.
John Prine med Iris DeMent.
Det er ikke noe som heter "for køntri/country"...Kan hende dette er for køntri, men jeg liker det okkesom.
Willie Nelson & Merle Haggard - Django and Jimmie (2015)
Vis vedlegget 388969
Det er ikke noe som heter "for køntri/country"...Kan hende dette er for køntri, men jeg liker det okkesom.
Vis vedlegget 388969
Vis vedlegget 388969