Audiomix
Bransjeaktør
Blir ikke bedre!Da var Graaf Gm 20 paret satt opp. Begge nå med aktiv kjøling på elektronikken og Gaia føtter for å få dem litt opp fra gulvet
Blir ikke bedre!Da var Graaf Gm 20 paret satt opp. Begge nå med aktiv kjøling på elektronikken og Gaia føtter for å få dem litt opp fra gulvet
Ca 40.relativt bra med rør i den
Herregud som jeg sikla på den der. Fikk gleden av å høre den en gang på et par Merlin TSM. Den er for entusiaster
Har ikke sett noen ennåEr gm200 også uten utgangstrafo?
Hadde vært gøy å høre en gm 200 en gang
Blir nok stående her en stund..Hadde vært gøy å høre en gm 200 en gang
Den er nok noe større på de fleste områder.Hvordan er den lydmessig sammenlignet med graaf gm 20?
Gm 20?På vei inn til en liten service.
Lenge mellom hver gang.
Blitt stabile mao.
Vis vedlegget 911996
Vis vedlegget 911997
Interessant.Kom over ei italiensk side som selger erstatning for chokene, hvis de skulle ta kvelden på et tidspunkt.
Graaf GM20 – 4071 Choke | SB-LAB di Bianchini Stefano
Articoli Correllati: Riparazione del GM20 Tester per valvole 6C33 TE Audio 4071 - Replace Parts - Ricambio Compatibile per Graaf GM20 Sono entusiasto di presentarvi il clone perfetto dell'induttanza TE Audio modello 4071, un componente essenziale per l'amplificatore Graaf GM20. Questo clone è il...www.sb-lab.eu
Jeg har lest om det på et forum en gang, men ante ikke at det var choker, det ble bare benevnt med Te 4071 delene. Kan ikke se for meg å bytte ut mine gm 20 blokker noen gang, synes de har det beste av alt jeg har hørt av ulike kretser rundt ulike rør, så er alltid på jakt etter potensielle slitedeler som det eventuelt kan bli behov for en gang i fremtiden, men som du sier, er vel ikke noe som vanligvis tar kveldenHar aldri hørt om en choke som tar kvelden. Er det noe du ser ofte @Audiomix ?
Jeg har nesten opplevd dette.Har aldri hørt om en choke som tar kvelden. Er det noe du ser ofte @Audiomix ?
Ok, vedkommende som kan vikle nye er 45 år, så da finnes det en reservedel der ved behov i noen år får man troJeg har nesten opplevd dette.
Den ble veldig varm før jeg forsto at noe var alvorlig galt.
Det kan skje hvis f.eks. en filterkondensator er lekk eller kortsluttet.
Eller en likeretterdiode.
Disse sitter i 125V delen og rett ut fra trafoen. AC altså.