Du skal bare være glad for at hun ikke vet at en god arm egentlig koster " an Arm AND a Leg"......Vet inte hur jag ska tolka detta;
Fruen har funnit en väska på Kastrup i påvänte av en flight hem till Oslo. Hon skriver att den kostar som en billig arm. Ska jag bli bekymrad? Har jag varit ärlig med vad en »billig» arm kostar? Eller vet hon mer än jag tror och bör vara bekymrad av den grunn, eller ska jag bekymra mig över vad väskan faktiskt kostar?
Blir en lång kväll…
de vet nok mere enn vi tror......du slipper nok unna med en 30-40K DanskeVet inte hur jag ska tolka detta;
Fruen har funnit en väska på Kastrup i påvänte av en flight hem till Oslo. Hon skriver att den kostar som en billig arm. Ska jag bli bekymrad? Har jag varit ärlig med vad en »billig» arm kostar? Eller vet hon mer än jag tror och bör vara bekymrad av den grunn, eller ska jag bekymra mig över vad väskan faktiskt kostar?
Blir en lång kväll…
Kva med ein skikkeleg ryggsekk?Nå må du være raus Crosswind. Jeg stemmer for en vintage Kelly eller Birkin.
Det er klart man skal ha en skikkelig ryggsekk, men det er ingen erstatning for en veske.Kva med ein skikkeleg ryggsekk?
Ja, men egentligen har jag inte bytt så väldigt mycket. Ny förförstärkare har varit på gång sedan innan sommaren, ny pickup till Reed-armen är en del av en större plan och armtårbet som ett led i den strategien. Bytter mindre på følelser och begär nu och mer på genomtänkta och konkreta behov (host-host ), som gainstruktur och ett önske om tre pickuper med tre olika karaktärer till olika gangrer och musikstilar, men ja det börjar närma sig! Ting har planlagts i lång tid, men det har blivit något av ketchup-effekten nu i det sista. Allt kommer plötsligt samtidigt.Begynner å bli ryddig og strøkent nå (eller ordning & reda heter det kanskje...) Ferdig byttet for en stund?
Hoppas det blir bra, eller i alla fall ok. Osäker där. Visuellt kan det krascha fullständigt, men med snekker Bakken som producent blir det i alla fall proffsigt genomfört. Ser inte så många andra alternativ och det är i trängsta laget platsmässigt med Modi + armtårn. Med ny hylla på toppen får jag 54x54 cm tillgängligt och allt i perfekt nivå. Teoretiskt kan jag ta bort orginalhyllan. Får testa bägge delar. Bilder kommer.Gleder meg til å se løsningen med fastskrudd plate på toppen. Blir bra. Tenker du å ta vekk den originale platen under?
Det är väl orsaken att Campagnolo för en tynande tillvaro på marknaden?I gamle dager hadde Campagnolo også helt egne dimensjoner på bolter og gjenger. Og hoder. Kjempemoro!
Estetisk fin løsning på arealproblematikken må jeg si!