Nice! Hva med noen bilder så kikkeren i meg blir fornøyd
?
En drøm å ha plass til å fritt velge plassering av HT.
En drøm å ha plass til å fritt velge plassering av HT.
Ett par koppar har redan gått ned och fler är planerade!Veldig hyggelig å høre at det sitter så til de grader, Cross! Jeg håper du gjør som jeg gjør her akkurat nå, og nyter morgenkaffen!
Ble det forresten en "Beatles in mono"-boks på deg?
Etter å ha spilt meg igjennom alt sammen noen ganger, må jeg bare si at du må sette himmel og jord i bevegelse for å få deg en om den ikke allerede er i hus, for makan til åpenbaring er det lenge siden jeg har vært borti.
Det har i alle fall aldri vært lettere å begripe både "The Fab Four" og Gerorge Martins geni enn det er etter noen runder med monovinylutgavene. Beatles skal spilles i mono, spør du meg.Dessuten er det rene høytiden å ta disse historiske skivene ut av boks og cover for å legge dem på spilleren. Og for noen plater dette er. Men det vet du jo allerede.
Jajamän!Ser veldigt bra ut dette Crossisgår du hjemme på avspassering du også?
Samma her, hade vært fint og tatt en tur opp til degJajamän!Ser veldigt bra ut dette Crossisgår du hjemme på avspassering du også?
![]()
Hosta vill vi inte ha, men bara att komma en dag vi avspatserar samtidigt. Veckodagarna på dagtid passar bäst för mig. Ge mig en heads up nästa gång du har fri!Samma her, hade vært fint og tatt en tur opp til degJajamän!Ser veldigt bra ut dette Crossisgår du hjemme på avspassering du også?
![]()
men fikk med en slemmig aggresiv hoste hjem på fri denne gangen
![]()
Har jeg fri samtidl så kjører jeg til deg likevel, etter en lytterunde hos deg så kjører vi videre....Går ofta och tänker på å få tatt turen ut till dig impulse. Har ju mye fri, men vi har bara en bil här i hushållet och den tar stort sett fruen (vi jobbar turnus mot varandra) på jobb när jag har fri, men det skal bli en dag, det står högt på listan!
Får du inn svensk radio i Oslo med en grei antenne? Om du er seriøst interessert i dette så har jeg en bortimot ubrukt tuner fra Denon.Kunde ju faktiskt varit litt intressant med en tuner och möjligheten att lyssna på svensk radio på FM-bandet.
Kunde ju testat en dag. Pappa har säkert en antenn jag kan få satt upp midlertidig ute nästa gång de kommer på besök.Får du inn svensk radio i Oslo med en grei antenne? Om du er seriøst interessert i dette så har jeg en bortimot ubrukt tuner fra Denon.Kunde ju faktiskt varit litt intressant med en tuner och möjligheten att lyssna på svensk radio på FM-bandet.
Nå synes jeg snart Fosse må merkes med "Bransjeaktør"!Får du inn svensk radio i Oslo med en grei antenne? Om du er seriøst interessert i dette så har jeg en bortimot ubrukt tuner fra Denon.Kunde ju faktiskt varit litt intressant med en tuner och möjligheten att lyssna på svensk radio på FM-bandet.
Nå synes jeg snart Fosse må merkes med "Bransjeaktør"!Får du inn svensk radio i Oslo med en grei antenne? Om du er seriøst interessert i dette så har jeg en bortimot ubrukt tuner fra Denon.Kunde ju faktiskt varit litt intressant med en tuner och möjligheten att lyssna på svensk radio på FM-bandet.![]()
Jeg fikk vel ingen klare svar på det. Et spørsmål i Hifi Generelt vil kanskje avgi noen svar, for noen som bor i Oslo må det vel finnes her på forumet som har forsøkt å få inn Sverige. Det finnes jo superantenner også hvis man virkelig skal ta den ut. Siden det var mulig å motta UK her på Vestlandet under de riktige forholdene så burde det kanskje være enklere å få inn Sverige?Vi må pröva! Men kanske någon kan bekräfta om det i det hele tatt går å få in svensk radio i Oslo utan att montera en 10 m hög antenn på pipa?
Medfølelse tas emot mad tacksamhet!^Det er vanskelig å trykke "liker" på innlegget over.
I dypeste medfølelse.-uflaks
Hva skal Thomas ha for en ny ravne-rem?
mvh
Nu har ju Fosse sagt sig villig i att komma över med en Denon-tuner en dag så skal absolut testas ut. Tror neppe jag önskar bli "han raringen med gigantiska radioantenner" i nabolaget, men en litt mindre som förhoppningsvis gör jobbet skal vi nog få till. Har en pensionerad far som driver med den slags, han skal få uppdraget.Jeg fikk vel ingen klare svar på det. Et spørsmål i Hifi Generelt vil kanskje avgi noen svar, for noen som bor i Oslo må det vel finnes her på forumet som har forsøkt å få inn Sverige. Det finnes jo superantenner også hvis man virkelig skal ta den ut. Siden det var mulig å motta UK her på Vestlandet under de riktige forholdene så burde det kanskje være enklere å få inn Sverige?Vi må pröva! Men kanske någon kan bekräfta om det i det hele tatt går å få in svensk radio i Oslo utan att montera en 10 m hög antenn på pipa?
Vermin, du är en ängel och hedersman! Vad skal man säga, PM kommer och tack!For pokker da!
Viss den må på reperasjon så skrik ut så har jeg en Riaa for mye for øyeblikket du kan låne en måneds tid i alle fall.
Har karla's gamla PS Audio GCPH (moddet fra Underwood hifi)stående her bare og låne, intrs og hørt vad noen andre mener om dette riaat.Tack för tips cash! Skal sända nusse en pm. Har du ett extra riaa-trinn så är ju det litt enklare än att sända ett till/från västlandet!![]()