Ja demontering går greit, men det gir en god følelse når den første lille USM er bygget. Er ganske greit det også når man skjønner logikken. Synes det nye oppsettet ble lekkert. Og Accuphasen sklir elegant innFörutsättningen att få Arden på plats var att verktygen från Swissmobilia skulle komma. Det gjorde de och resultatet blev inte så dumt faktiskt. Én stor reol blev till en mindre och jag fick delar över till två små.
Nu när jag lärt mig logiken och funktionen bak USM, var i alla fall demonteringen enkel. Med riktigt verktyg.
Korrekt är överskattat!Fantastisk spor, god skive ellers også. Jeg leter fortsatt etter en pressing som kan satses på. Tips?
"Smäck, tryck, tightare än jag någon gång haft i hus och med en innih$€%#s dynamik". Hehehe, passe seg vel å ikke bli vant til dette nå, da. Kan være vanskelig å gå tilbake til korrekte og haifairiktige lyd, da
Vågar inte säga något bastant om det ur minnet och mitt andra exemplar är inteEr det stor forskjell på Girl at her The Volcano Japanpress og annen?
Har selv en original tysk fra 83 som er ok, men liker 10" formatet dårlig. Er "halvstor" den fra Japan også ser jeg.
Kom på 12" i argentina og Australia, men det er neppe grunn til å anstrenge seg av den grunn.
Fint oppsett med nye greier, som sikkert er morsomt å lytte til.
Klart du måste ha den på vinyl BangBang! Något annat skulle ju tatt sig ut..Moro å lese at du lar deg begeistre av Tannoy.
Kunne godt tenke meg å teste ut slike en gang.
RLJ plata og nevnte spor er drivende dynamisk på digitalt via Tidal også..
Ser at jeg kanskje må skaffe den på vinyl
Høres jo riktig så nais ut, Cross. Takker ! Da har jeg en ekstra grunn til å komme for å høre på riggen din også.Korrekt är överskattat!Fantastisk spor, god skive ellers også. Jeg leter fortsatt etter en pressing som kan satses på. Tips?
"Smäck, tryck, tightare än jag någon gång haft i hus och med en innih$€%#s dynamik". Hehehe, passe seg vel å ikke bli vant til dette nå, da. Kan være vanskelig å gå tilbake til korrekte og haifairiktige lyd, da
Jag har en dublett av den RLJ gunner som du kan få. Riktig nog inte japansk och den har inte perfekt tillstånd, men tror den skall vara acceptabel. Kan sjekke när jag kommer hem från det stora utland.
Stillasittande jobb OCH hobby, så det har jag nog bara gott av, men jo det är aningens långt. Hinner inte sätta mig ned för första spåret har startatHøres jo riktig så nais ut, Cross. Takker ! Da har jeg en ekstra grunn til å komme for å høre på riggen din også.Korrekt är överskattat!Fantastisk spor, god skive ellers også. Jeg leter fortsatt etter en pressing som kan satses på. Tips?
Jag har en dublett av den RLJ gunner som du kan få. Riktig nog inte japansk och den har inte perfekt tillstånd, men tror den skall vara acceptabel. Kan sjekke när jag kommer hem från det stora utland.
Har vært nysgjerrige på Arden/Cheviot en stund nå, men tør ikke helt å gi slipp på det jeg har. Dessuten er det også viktig for meg at ht må kunne tåle å stå nær hjørner og frontvegg.
Bare for å trekke deg litt: blir det ikke litt lang avstand fra platespilleren til lyttestolen? At du rekker til den i tide før musikken kommer på, altså?
Kjøp gjerne en POP POP til meg!Gick precis genom vinylhyllorna på El Corte Ingles i Las Palmas. 90% DOL. Gick tomhänt ut igen. Faller andan på i morgon tar jag en taxi till bruktbutiken jag hittade RLJs Pop pop sist. Där var det många godbitar minns jag.
Satte på Burton nu. Väldigt god lyd på denna, får ge den en hel genomspelning för att få en uppfattning av musiken, men det hela låter väldigt detaljerat och stort. Cymbalerna till Erskine hänger i luften och klingar flott ut. Foten går.Hadde jo ikke regna med at du var så heldig å finne enn POP POP på vinyl igjen,-så raskt...
Jeg har kjøpt noen Gary Burton LPer seneste året, og det er virkelig god musikk. Lyden av vibrafon er besnærende, og lydkvalitet på skivene er fin. Har ikke den du har kjøpt der. Bra?
NHØP har jeg også fått inn noen titler av. Bl.a DUO på Steeplechase som du viser. Blir fint å spille på vinterkvelder med fyr på peisen og snøskavler langt oppover veggene.
Selvsagt enig i det, men Accuphase'n har ganske så lav inngangsimpedans, så det kan så absolutt være et godt poeng å prøve, i hvert fall.lydmessig tror jeg det er en tveksam swap...
ville nå prøvd først...imo
Burde gå fint. Men man vet aldri. Også avhengig av om lasten er rent resitiv (lett match), eller om det er kapasitive og induktive delbelastninger (dermed litt vanskeligere).CAT har 100R utg impedans...det er null problem selv med 20K