Det skal väl gå ann och få tag i så små skruvar i självaste huvudstaden!Der var den fremme ja! Håper du finner utav det, fatt mot![]()
|
Det skal väl gå ann och få tag i så små skruvar i självaste huvudstaden!Der var den fremme ja! Håper du finner utav det, fatt mot![]()
Hva er smått?Vi pratar smått.
Kontrollmålte, 2mm diameter och 3mm längd. Skruen saknas, men antar det suttit en setskrue där.Hva er smått?Vi pratar smått.
Dimensjon og type skrue?
Supert ptb, vi finner ut av det!Har sikkert en som kan brukes om du ikke finner hos Fosse
Gode nyheter, og spennende.Nu har jag äntligen fått tummen ur och tryckt på köpknappen och ett plint till Garrard-projektet anländer om 4-5 veckor. Hermetikkbokser är så vintern 2016! Nu är det nya tider och prioriteringar. Beklagar till alla som tryckt liker på hermetikk-looken![]()
Hehe, efter lång korrespondans med Russel Collinson blev det där jag köpte.Gode nyheter, og spennende.Nu har jag äntligen fått tummen ur och tryckt på köpknappen och ett plint till Garrard-projektet anländer om 4-5 veckor. Hermetikkbokser är så vintern 2016! Nu är det nya tider och prioriteringar. Beklagar till alla som tryckt liker på hermetikk-looken![]()
Jeg maser aldri, for det skal man jo ikke
men kan du røpe noe om hvor plinth kommer fra?
Den saksen tror jeg det er greit å sette en svenskebrems på ja.et godt råd på B67an:
lås den vita pinnen som er en redigeringssaks.....
skru inn en liten insex skrue e.l under covered til headblocket....
Hehe. Ska bara vila armen litt när jag fiklar med kablarna på baksidan. Oops... Nej, det skal vi inte ha något av. Den är nu behörigt bortplockad och i säkert förvarDen saksen tror jeg det er greit å sette en svenskebrems på ja.et godt råd på B67an:
lås den vita pinnen som er en redigeringssaks.....
skru inn en liten insex skrue e.l under covered til headblocket....
Høres lovende ut. Styrmann er vel dessuten Shotgun i en sånn flymaskin, skulle jeg mene.Har förresten en liten solskenshistoria jag fick lust att dela med mig av.
Hade träning med en ny ung Holländsk styrman häromdagen. I en pause mellan vanliga arbetsuppgifter och instruktion kom praten in på musik, varav vedkommande utbrister att hon har väldig lust på en sånn platespiller. "I really like the way it sounds" kom det. Inte en tanke på att det skulle vara på grund av trender eller mode, men hon var genuint glad i hur musiken lät när den spelades upp på vinyl.
Ungdommen är inte förtappad. Det finns hopp.
Det blir i lokalmiljöet. Med en röd tråd till vad som står i racket från tidigare!Ble det Eckhoff?
Hehe, har vi en god dag med vinden i ryggen och stor nog hemlängtan kan vi möjligens klara att ratta in en low-res HF-kanal med musik. Stort bättre blir det inte.Høres lovende ut. Styrmann er vel dessuten Shotgun i en sånn flymaskin, skulle jeg mene.Har förresten en liten solskenshistoria jag fick lust att dela med mig av.
Hade träning med en ny ung Holländsk styrman häromdagen. I en pause mellan vanliga arbetsuppgifter och instruktion kom praten in på musik, varav vedkommande utbrister att hon har väldig lust på en sånn platespiller. "I really like the way it sounds" kom det. Inte en tanke på att det skulle vara på grund av trender eller mode, men hon var genuint glad i hur musiken lät när den spelades upp på vinyl.
Ungdommen är inte förtappad. Det finns hopp.
Who Controls the Radio in a Car? | Shotgun Rules
Ska komma tillbaka med det när jag har litt mer tid till skriving Valfy!Hej Crosswind.
Kan du si noen ord om hvordan M40.1 stiller seg mot SP100R2?
Likheter/ulikheter, styrker/svakheter?
Kanske på onsdag! Sjekker.Har du noen hemma fritid i uken som kommer?
Hej igen Valfy och gratulerar med enastående högtalare!Hej Crosswind.
Kan du si noen ord om hvordan M40.1 stiller seg mot SP100R2?
Likheter/ulikheter, styrker/svakheter?
Fornuftig...Her er i hvert fall litt forskjellig å velge mellom. Du kan sikkert finne noe på brukten som er billigere?När vi ändå är på köpskarusellen och trålar ebay, alla ni R2R-entusiaster där ute, kan någon rekommendera förnuftigt prisade alu NAB-adaptere?
Darklab har jag med på listan, men var ovetande till nettopriset! Dras det automatiskt eller behöver jag be om det? Får slänga med ett rensekit när jag ändå är igång.Fornuftig...Her er i hvert fall litt forskjellig å velge mellom. Du kan sikkert finne noe på brukten som er billigere?När vi ändå är på köpskarusellen och trålar ebay, alla ni R2R-entusiaster där ute, kan någon rekommendera förnuftigt prisade alu NAB-adaptere?
Du betaler netto prisen hos dem.....
Online Shop